Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

MAKBULE KISAKUREK TASDEMIR

http://blog.milliyet.com.tr/kisakurek

14 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Annemden öğrendiklerim :)

Annemden öğrendiklerim :)
 

Annelerimiz bizim için o kadar çok değerli ki; o kadar kutsal ki. Ben sadece mizahi olarak ele aldım. Annelerimizden herşeyi öğrendik ki. Şu an hayattaysak onlara bağlıyız. (dipnot)

Ayrıca bu yazı, başka biryerden alıntıdır. Sadece beğendiğim için sizlerede sunmak istedim.

Diyalog Kurmayi Ögrendim:
- Sana birsey sordugumda cevap ver!..
- Ne söyleyeyim annee?
- Sus! bana cevap verme!!!

Tip Bilgilerini Ögrendim:
"Gözlerini sasi yaparken birgün öyle kalivereceksin, göreceksin gününü.. "

Olgun Olmayi Ögrendim:
"Bu tabagin hepsini bitirmezsen büyüyemezsin..."

Genetik Bilgileri Ögrendim:
"Sen de o lanet olasi babana çektin..."

Bilgeligi Ögrendim:
"Benim yasima gel de anlarsin o zaman... "

Sabirli Olmayi Ögrendim:
"Baban eve gelsin, sen görürsün...."

Hakkimizi Alacagimizi Ögrendim:
"Eve vardigimizda ben bilirim sana yapacagimi

Adaleti Ögrendim:
"Birgün senin de çocuklarin olacak. Insallah
onlar da sana, senin simdi bana yaptiklarini yaparlar...."

Iyi Yapilmis Bir Isi Takdir Etmeyi Ögrendim:
"Bana bakin, çikin birbirinizi disarda gebertin,
evi daha yeni temizledim...!!!"

Dualarin Gücünü Ögrendim:
"Yat kalk dua et ki baban müzik setinin
bozuldugunu farketmedi..."

Zamana Karsi Yarismayi Ögrendim:
"O oyuncaklarini topla yoksa bi tekme attigim gibi hepsini karsi sahilden toplarsin..."

Mantikli Düsünmeyi Ögrendim:
"Ben öyle diyorsam öyledir...!!!"

Ileri Görüslü Olmayi Ögrendim:
"Çikmadan önce temiz bi çamasir giy...yolda Allah korusun basina bisi gelir, kirli külotla etrafa rezil olursun."

Hayatin Trajikomik Yanlarini Ögrendim:
"Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan ben seni tam güldürücem..."

Hayatin Çeliskilerle Dolu Oldugunu Ögrendim:
"Kapa çeneni ve çorbani iç...!!!"

Dayanikli Olmayi Ögrendim:
" O ispanak bitene kadar sofradan kalkmak
yok...!!!"

Hava Raporu Tahmini Yapmayi Ögrendim:
"Su daginikliga bak...yabanci biri görse odanin
ortasindan kasirga geçmis sanir..."

Abartmayi Ögrendim:
"Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabilarinla içeri yürüme diye..!!"

Davranis Psikolojisi Ögrendim:
"Babana çekecegine biraz bana çekseydin n'olurdu..."

Olaganüstü Durumlara Hazirlikli Olmayi Ögrendim:
"Dinleme bakalim anne sözünü dinlemee...!!!
'Kafana meteor düsecek kenara çekil' diye bagirsam onu bile dinlemezsin di mi......!!!!"

Kiskanmayi Ögrendim:
" Dünyada senin annen baban gibi mukemmel bir aileye sahip olmayan kaç milyon çocuk var biliyo musun... ?!?!?"

 
Toplam blog
: 19
: 367
Kayıt tarihi
: 11.03.08
 
 

İşletme fakültesi mezunuyum. Ben yaşamayı, her şeye rağmen umut etmeyi, hayal etmeyi seviyoru..