Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '15

 
Kategori
Deneme
 

Anneme Mektuplar -1

Anneme Mektuplar -1
 

Koca yürekli, ürkek bakışlı, mucizelerimin başkahramanı annem. Zaman eksiltmiyor acımı. Yine bir tatil geleceğim yanına sanki. Sarılacaksın bana. Hoşgeldin kızım diyeceksin sanki. Bayram yerine dönecek anaevimiz. Bütün kardeşler biraraya geleceğiz, çocuklar bağırışacak etrafımızda, onların peşisıra koşturacağız. Her kızmamda çocuklara, önüme atılacaksın, kızma çocuklara diyeceksin. Etrafı sakinleştirmek için çırpınacaksın. Ne yemek yapalım diye soracaksın. Bu soruyu sorduğunda nasıl kızardık çocukken. Daha öğle yemeğini yerken akşamı düşünüyorsun derdik. Ama büyüyüp anne olduğumda sana hiçbir şey için kızmadım. Sen kızılacak bir anne olmadın hiç. Yeryüzünde senin kadar hassas, düşünceli, sevgi dolu, duyarlı bir anne var mıdır bilmiyorum.
 
Ben, seni tutmak istedim içimde sımsıkı, son nefesimmişsin gibi. Gözlerine baktım hep uzun uzun, derin derin. Bütün soruların cevapları gözlerindeydi çünkü, bütün renklerin sırrı. Sıcaktın annem, sımsıcak. Üşürüm dedim, sakın gitme. Nefessiz kalırım dedim, gitme. Karanlıklar içinde kalırım dedim, gitme. Gittin ama…
 
Toplam blog
: 90
: 384
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Adana'da doğdum. Havasının ve insanının sıcaklığı ile ünlü bu kentte çocukluğumu büyüttüm. Üniver..