Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '12

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneme sevgilerimle

Anneme sevgilerimle
 

Fedakarlık dedikleri bu olsa gerek


Mayıs ayına ait hatırlayabildiğim ve geldiği tarihi özellikle hafızama not ettiğim ender günlerden biridir Anneler Günü. İşiniz ne kadar yogun olursa olsun kısa  da olsa bir zaman bulup hatırlamanız gerekir annenizi. O sizi ve sizden gelecek bir  hatırlamayı sabırsızlıkla bekleyen anne niz. Soracaksınız şimdi aradım mı diye? Hayır aramadım ve ilerleyen saatlerde aramayı düşünüyorum. Biliyorum ki telefonu nu yakınlarda bir yerlere koymuş bekliyordur beni.

Çocukken bu gün ama özellikle bugün kırlarda uzun yürüyüşlere çıkar ve asına anneler günü çiçegi dediğimiz  çiçekleri sarı sapı yeşil bitki yi aramaya koyulurduk. Belki uzun saatler bulmak umuduyla gezmedik bakılmadık yer bırakmazdık. Sonunda o kadar yol tepmenin çaba harcamanın sonunda amacımıza ulaşır ve çiçekleri eve getirirdik. Annem onları her zaman büyük bir mutlulukla karşılar o ıslak ve seven öpücüklerini eksik etmezdi. Sonra yine vakit kaybetmeden çiçekleri vazoya koyar ve bir hafta boyunca evin baş köşesini süslerdi. Sanırım sevginin ifade ediliş şekli bu olsa gerek. Hatırlanmak ve hatırlanmış olmanın verdiği mutluluk.

Artık büyüdüm ama annem haka çocuk yetiştirmeye devam ediyor. Hatta bazen şaka yollu sitem etmiyor değil. Ama torununa karşı daha mı sevecen anlayamadım. Ya da ben mi kıskanıyorum ona olan sevgisini. Her ne kadar insanları belirli günlerde hatırlamaya karşı olsam da yine de anne mi işte tam bugun de arayıp onu ne kadar sevdiğimi söylemek istiyorum. Ardından ilave etmem de gerek sanırım ben seni bir gün değil hergün seviyorum diye. 

Benim Annem canım Annem.

 
Toplam blog
: 3
: 381
Kayıt tarihi
: 23.01.11
 
 

Hayatı her ne kadar zor olduğu iddia edilse de kolaylaştırmaya çalışan, dışardan bakıldıgında süt li..