Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Anneme sorsaydım...

Anneme sorsaydım...
 

Sen her şeyi bilir misin?
_''Bilirim''... dedi annem..

''Bilirim ama kimse beni dinlemez ''diye de ekledi... Evet o hiç yanılmamıştı... Onu yalnızca sözünü dinlemediği için sevdikleri yanıltmıştı... Şimdilerde sevdiğim kişilerin beni yanılttığı gibi... Hayat yanılgılar ve aldanmalarla dolu bir köprünün iki ucunda asılı sanki... Bana göre bu iki menfi durum söz konusu olduğunda hem çok üzülürüm hemde her kaybedişin diğer yarıma katmaya değer kazançlarını görmek adına hazır olda beklerim...

_Sen ne kadar inatçı bir kadınsın... diye ekledim arkasından...

Benim dediğim olur dedi...

_Her dediğim doğrudur diyeninin sözü pek değerli kılınmaz bilmezmisin...diye ekledim...

O da... -İşte o zaman da kaybederler...diye söylendi ben kapıyı kapatırken...

Aslında çoğu zaman kendimle özleştirdim...Tutum ve davranışlarını her ne kadar doğru bulmasamda, bir yanımın tıpkıı onun diğer yarısıymışım gibi hissettim...

Büyüklerimizin sözlerini herne kadar kabul etmiyor gibi gözüksekte onların Hayatta edindikleri tecrübeleride göz ardı etmemiz gerkiyor diyede düşünmeden edemiyorum...

Az önce kendi çapımda bir deneme yanılma süreci başlattım ve meyvesini çok uzun bir aradan sonra bir solukta aldım...Üstelik bu yanılgılarımı deneyimlerimle çok kereler elde etmiş olmama rağmen...Peki neden neydi de, ben bir türlü akıllanmamış ve hala kör ve sağır kalbime dur diyememiştim...
Bunuda kabul buyursanız az önce yayınldığım halde yayınlanmayan bir yazımla birlikte aktarmak istiyorum...

Tıklamalarla dolu bir sayfa açtım saklı bahçemde...O günden bu güne hayat'a dair ne varsa içinde...Bazen soluksuz kaldım...bazense boğuldum...bende;
Küçük bir akvaryum yaptım hayaller ülkemde...
İçinde alık alık dolaşırken, yüzgeçlerim bir sağa bir sola yönelip yol almaya çalıştı...Yalnız gözyaşlarım bir işe yaramadı... zaten hep ıslaktım... ellerim ıslak, saçlarım ıslak, kuyruğun ıslak... ara sıra dönmelerde başarı sağlayamağan diğer alıklara çarpıp durdum... bir ara kendimi semazenlere benzettim ama ben zaten alıktım... balık diyemiyorum haksızlık olmasın diye, duygu seli bir alık... Yukarıda hayat olduğunu dalgalrın şidettinden sonra savrulan bedenimde anladım... heyy!!!burası okyonustuda benmi aldandım?Öznesi olmayan yüklemime sarılıp yaslandım... Hayat'a dair bir dersim vardı, sanırım sonunda onuda aldım...

Şimdi ben ben olup şöylece bir karşısına geçip anneme sorsaydım... akvaryumda yüzmeye başlamadan önce size ıslanır mıydım?

 
Toplam blog
: 67
: 606
Kayıt tarihi
: 11.09.07
 
 

1972 İstanbul doğumluyum. 13 yaşında bir kız çocuğum var. Hayatı inişli çıkışlı, her halinde seviyor..