Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Anneme

Yeniden dünyaya  gelirsem eğer,

Anamın  kuzusu olmak isterim.

Güzeldir  analar  dünyaya  değer

Anam gibi güzel ana isterim.

 

Bir gölge süzülür gönlüme   bazen.

Bir mutluluk sarar içimi derken.

Görürüm beynimde  bana gülerken.

Sarılıp elinden öpmek isterim.

 

Oğlum diye sarılıp öpmen  ne hoştu.

Duydukça   sesini  ruhum hep coştu.

Senden uzaktaysam   dünya  bomboştu.

Ayağın  dibinde  yatmak isterim.

 

Ayrıldın ve gittin seneler  geçti

Bu  ayrılık derdi   tam beni seçti

Ruhuma  simsiyah  bir örtü  biçti

Kaçıp  buralardan  gitmek  isterim.

 

Bağımız, saygımız, sevgimiz  annem,

Senmişsin şimdi yok getir gel annem.

Dağıldık,  hemen  gel  toparla annem.

O güzel günleri görmek isterim.

 

Bu oğlun  diyor ki   çok özledim çok.

Kökleşti dertlerim başka  derdim  yok.

Elalem  gülüyor   elemlere   tok.

Anamlı   bir  yaşam  tatmak isterim

 

 
Toplam blog
: 38
: 155
Kayıt tarihi
: 04.01.13
 
 

1940 yılında Ardahan'da doğdum. İlk orta ve lise öğrenimimi Kars, Ardahan ve Erzurum üçgeni içeri..