Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Anneme...

Anneme...
 

Demek bırakıp gidiyorsun beni,

Öyle mi. .? ?

Ama henüz bana,

" Sensizliği " öğretmedin ki. . .

Kendimi bildim bileli,

Hep sen vardın hayatımda.

Ve ne gariptir ki;

Hep de olacakmışsın gibi

Gelirdi bana.

Sensiz bir yarını,

Ben hiç düşünmedim daha.

Kocaman adam oldum ama,

Sensiz bir yarına,

Hazır değilim hâlâ. . .

Ne olur yapma! ! !

Sensizlikten çok korkuyorum,

Yüzüme baksana. .

Sensizlikten çok korkuyorum,

Sesimi duysana. . .

 

Günün ilk ışıkları,

Hastanenin camında.

Benim ruhum ise,

Zifiri karanlıklarda. .

Yutkunamıyorum,

Sanki bir yumru,

Tıkamışlar boğazıma. .

Ve hüzün yılanları,

Yüreğimi ısırmakta. . .

 

Ne olur yapma,

Ne olur yapma! ! !

Hazır değilim bu yolculuğuna,

Hazır değilim anne,

Hazır değilim senin yokluğuna. . .

 

Ne olur yapma,

Ne olur yapma! ! !

Çok üşüyorum baksana,

Bu Temmuz sıcağında. .

Sen ağlamama dayanamazsın,

Çok ağlıyorum anne,

Sesimi duysana. .

Çok korkuyorum anne,

Ellerimi tutsana. . . Ellerimi tutsana. . .

 

09 Temmuz 2013

F.S.M. Hastanesi. 

 

 
Toplam blog
: 45
: 410
Kayıt tarihi
: 14.01.11
 
 

Marmara Üniversitesi İktisat-İşletme bölümü mezunu. Birçok önemli kuruluşda Genel Müdür, Yönetim Kur..