Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Anneme

Anneme
 

"Cennet, anaların ayakları alltındadir." Hz. Muhammet


Duydum da öldüğünü, acı bir feryat saldım,

Bu umulmaz darbeyi hain felekten aldım,

Sensiz geçer mi günler, işte ben öksüz kaldım,

Zindan olan evime ışık yakmaya geldim!

*                          

Ebediyen kaybettim seni en genç çağımda,

Kopuyor figan şimdi eski şen ocağımda,

Bak güzide çiçekler topladım kucağımda,

Mukaddes mezarına çelenk takmaya geldim!

*                           

Ölürken göremedim senin nurlu yüzünü,

Yummak nasip olmadı fersiz kalan gözünü,

Mukaddermiş duymamak son şefkatli sözünü,

Cismin gibi dünyadan ben de akmaya geldim!

 *                           

Ermişse cismen ölür; fakat ruhu gülermiş,

Eren cenneti bilir, cennet onu dilermiş,

Ağlayınca melekler, gözyaşını silermiş,

Harika pencereden sana bakmaya geldim!

*

HARİKA UFUK           

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..