Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '22

 
Kategori
Şiir
 

Anneme

Döktüğün gözyaşları kadar değerli olsaydım eğer
Özür dilemezdim senden, çünkü seni üzmezdim,
Ne var ki, ne köpekler kadar sadık,
Ne çiçekler kadar güzel değilim.
Olsa olsa bir kelebek misaliyim,
Bir günlük ömürle yaşanır mı hiç?
Eğer kırdıysam kalbini özür dilerim,
Ama bil ki bu kırıklıkların devamı gelecek,
İnsan günahsız yaşayamıyor çünkü,
Kimse eskisi kadar masum, temiz olamıyor.
Ve bir gün bir cinayet işlersem,
Ya da delirirsem,
Ya da intihar edersem,
Sonra Münker-Nekir melekleri bana sorular sorarsa,
Ben cevaplayamazsam, münafık olduğumu öğrenirsem,
Defterim bana solumdan verilirse, cehenneme atılırsam,
Bir daha seni göremezsem,
Seni göremezsem........

 
Toplam blog
: 36
: 27
Kayıt tarihi
: 11.03.22
 
 

Öğrenciyim. Şiir yazıyorum. Kimse okumuyor. "Bir gün gelecek, tükenmiş baskıları nedeniyle arad..