Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '13

 
Kategori
Deneme
 

Annemi istiyorum

Annemi istiyorum
 

TÜM DÜNYAMIZ, ÜSTÜMÜZDEKİ RENKLER


Ben ben olabilmek için, ve bendeki tadı alabilmek için o kadar yol katetdim ki dedim. Arkadaşım geldi yanıma,

 -- Bugün moralim çok bozuk, dedi.

 -- Ne oldu, dedim.

 -- Annemin ölüm yıldönümü, dedi.

 Bittim. Anne, var olma sebebimiz, bir başkasınında hayata gelme sebebimiz. Aidiyet duygusunu hissetiğimiz, tek yer ana kucağı. Evimiz yoksa bile kendi evimizdeymişiz gibi hissederiz kucağında. O yoksunluk duygusu her zaman ve her yerdedir. Bazen annemiz varken, o duyguyu yaşarız. Ama bunun üzerine bir de fiziksel olarak erişemiyorsak.

 Bunu taa içimde hissettim. "Annemin ölüm yıldönümü" dediğinde.

 Ben annesiz kalmak ne demek bilmiyorum, ama annenin olup da ona ulaşamanın ne demek olduğunu biliyorum.

 Annen varken de annesiz kalabiliyorsun, bunu ona söyleyemedim. Çünkü onunki bir doymamışlık, bir özlem, üstelik bir çocuk özlemi.  Ve bu özlem, hiç de bitmeyecek. Yaşlı bir insan olduğunda da kucağına torununu aldığında da o eksik kalmış duygu yakasını hiç bırakmayacak. Onun adına üzüldüm.

 AYRIK OTUM SEVGİLERİMLE

  

 
Toplam blog
: 96
: 369
Kayıt tarihi
: 05.09.07
 
 

Size hikayeler anlatmamı beklemeyin, halen büyümek istemeyen birisiyim. Daha çocuk, daha yaramaz ..