Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Annemi mutlu etmem lazım

Annemi mutlu etmem lazım
 

Seni çok özledim annem, sen beni benim seni sevdiğim kadar sevemezsin. Senin üç sevgilin daha var.


Yarın anneler günü, sabah erkenden kalkıp gitmeliyim anneme, aldığım hediyeleri sunmalıyım önce, öpmeliyim ellerinden, yanaklarından. Sırtımı sıvazlamalı benim. Ilık ılık bakmalı bana, içimi kaynatmalı o bakışlar. Şımarmalıyım biraz, belki dizlerinin dibine oturup birazcık masum dedikodular yaparız. Gün çok kısa evde vakti öldürmemek lazım. 

Yemeğe gidebiliriz şöyle anakız baş başa. Tutunmadan yürüyemiyor annem, fazla yürütmemem, yormamam lazım. Şık bir lokantada Adana kebabı yemeliyiz, ayran, bol salata, acılı ezme olmalı masada. Birde nar ekşisi, çiğköftede isteriz masaya. Dedikodulara masada devam ederiz, eskileri anlatır bana, masalımsı tatda, defalarca dinlediğim şeyleri ilk kez dinliyormuş gibi yapmalıyım. Ama önce çorba söylemem lazım masaya, mercimek çorbasını çok sever, evet kesinlikle mercimek çorbası ve kebap olmalı. Sonra tatlı yemeliyiz, her tatlıyı yemez ve beğendiği tatlıcı ile lokantanın arası uzak olmamalı. Bol fıstıklı tereyağlı baklava, yanında Maraş dondurması olmalı. Tavuk göğsü ve dondurmada olabilir. Bir de paket yaptırırız babam için. 

Önce markete uğrasam iyi olur, keşke evindeki eksikleri önceden belirleseydim. Sorsam söylemezki, kıyamaz bana, ne gereği var kızım bizde her şey var diyecek yine. Bencillik yapmamam lazım, annem benim için birtane ama ablalarım ve ağabeyimde gelecektir muhakkak. Ben yalnızca üç saatini çalabilirim. 

Benim çocuklarım ve torunlarımda bana gelecekler, zamanla yarışmam lazım. Çocuklarıma akşam yemeğine gelmelerini söylemeliyim. Torunlar için pasta börek yapmak lazım. Buzlukta mantı var, yanına susuz et fıstıklı pilav, salata yapsam. Su et yemiyor, Sıla sebze yemiyor, mantıyı Kübra çok sever, Hüseyin mantı yemez. Yener mantıyı seviyor, Ahmet yoğurtlu olursa yemez. Offfff herkesin farklı bir zevki var, en iyisi Adnan mangalda bir şeyler yapmalı, bu işte tamam. Annemle ve çocuklarımla geçireceğim tekrarı olmayacak anları, planlı bir şekilde yapmalıyım. 

İçimde ukte kalmamalı, hayatta iken tüm sevdiklerimle keşke dedirtmeyecek anılar yaşamalıyım ama nafile. Hayali bile güzeldi, yarın telefonun diğer ucunda yumuşacık ses tonuyla seninde anneler günün kutlu olsun diyecek annem. Çocuklarımda arayacak birbir, annemin bana söylediğini, ben de onlara söyleyeceğim. Bazı anlar istendiği halde yaşanamayacaklar. 

Anneler gününüz kutlu olsun 

 
Toplam blog
: 31
: 1109
Kayıt tarihi
: 12.03.11
 
 

Merhaba,ismim Ayşegül Adıbelli Çetin. 3 çocuğa ve onların muhteşem hediyeleri olan 6 toruna sahib..