Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Annemin Tarifi (Aşk-ı Tarif)

Annemin Tarifi (Aşk-ı Tarif)
 

Annemin Tarifi (Aşk-ı Tarif)
 
"Senli benli" bir şeyler pişiriyorum, sonra afiyetle yiyorum,tadı bir garip, birşeyler hep eksik, annemin tarifindeki lezzetle aynı değil,"senli benli" tarifleri deniyorum, sayısız malzeme ve zaman harcıyorum, yine de o lezzeti bulamıyorum.
 
Sahi! bu tarifi de anneme büyük annem öğretmişti,mutlaka onda olmalıydı sırrı eksiği, koşarak gidiyorum büyük annemin yanına, bana tek tek soruyor onu yaptın mı şunu ekledin mi diye, hepsine cevap veriyorum tab ki büyük anne, yine de neden olmuyor tarifim?
 
Sen ve anneminki gibi, yüzüm düşüyor keyifsizleniyorum, büyük annem yüzümü ve başımı okşuyor, küçüğüm tek eksik ZAMAN ve ona göstereceğin SABIR diyor...ondanmış tariflerimdeki lezzet eksikliği, hemen sıvıyorum kolları, gerçekten istiyorsam hiç vaz geçmeden katıyorum gerekli malzemeleri...
 
Toplam blog
: 3
: 117
Kayıt tarihi
: 13.10.13
 
 

Reklam sektöründe tasarımcı,   İstiyorum ki; en mahrem koy gibi olsun yazdıklarım, gözünü..