Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '08

 
Kategori
Sinema
 

Annemin Yeni Sevgilisi - My Mom's New Boyfriend

Annemin Yeni Sevgilisi - My Mom's New Boyfriend
 

Antonio Banderas - Meg Ryan


Hollywood'un romantik prensesi Meg Ryan, Annemin Yeni Sevgilisi (My Mom’s New Boyfriend) adlı filmde sinemaseverlerle buluşuyor. Ryan'ın bu filmdeki rol arkadaşı ise Antonio Banderas. George Gallo'nun yazıp yönettiği eğlenceli bir yapım.

Henry (Colin Hanks), genç bir FBI ajanıdır.3 yıl süren bir yurtdışı görevinden sonra yaşadığı yer olan Shreveport, Louisiana’ya geri döner. Mutsuz ve şişman bir kadın olan annesi Marty (Meg Ryan) ise, oğlunun yokluğunda epeyce değişmiştir. Bir gün yol kenarında oturmuş içki içerken onu dilenci sanılıp para verilmesi kendine gelmesine sebep olmuş, fazla kilolarından kurtulmuş; ince, çekici ve hayat dolu bir kadına dönüşmüştür. Etrafındaki tüm erkeklerin dikkatini çekmeyi başaran Marty, yeni halinden son derece mutludur.

Yuvaya geri dönen Henry, annesinin yeni hali karşısında çok şaşırır. Bu kadar ilgi gören annesini nasıl idare edeceğini bilememektedir. Henry’nin nişanlısı Emily (Selma Blair) ise Marty’nin bu durumu ile çok eğlenmekte ve Henry’nin karşı çıktığı her türlü uygunsuz davranışını desteklemektedir.

Tommy (Antonio Banderas) ise iki Avrupalı ortağı Niko ve Jean-Yves ile Benini’nin çok ünlü “Anne ve Çocuk” heykelini bir müzeden çalmanın yollarını arayan uluslararası bir suçludur. Tommy ve Marty’nin yolu bir sokak fuarında kesiştiğinde aralarında bir çekim oluşur. Hırsızlık planları yapan Tommy, Marty’ye aşık olduğunda işler daha da karmaşıklaşır.

Henry yeni görevini FBI Büro şefi John Conrad’dan öğrendiğinde, durumu daha da zorlaşacaktır; çünkü peşine düşmesi gereken kişi annesinin yeni sevgilisi Tommy’dir. Genç ajan, Tommy’yi, dolayısıyla herşeyden habersiz olan annesini de takibe alır ve tüm görüşmelerini kaydetmeye başlar. İşin en tuhaf yanı ise, annesinin romantik anlarını diğer FBI ajanları ile birlikte dinlemek zorunda kalmasıdır. Hoş ve komik sahnelere sebep olur bu durum.


Annemin Sevgilisi (My Mom’s New Boyfriend)


Oynayanlar : Antonio Banderas – Meg Ryan – Colin Hanks – Selma Blair

Yapım Yılı : 2008

Yönetmen : George Gallo

Senaryo : George Gallo

Ülke : Almanya – ABD

Türü : Aksiyon – Komedi – Romantik

Hayvan delisi olduğumu herkes bilir değil mi? Pazar günü bu deliliğime alışverişi de ekledim. Evet ben bir alışveriş delisiyim. Uzun zamandır farkındaydım ama pazar günü netleştirdim bu deliliğimi. Saat 11.00 de girdiğim Cevahir Alışveriş Merkezine o mağaza senin bu mağaza benim, hiç sıkılmadan tek başıma dolaşarak (bir ara çok yüksek topuklu ayakkabı giydiğim ayaklarıma kara sular inince rahat bir terlik de aldıktan sonra) akşam yedi otuzda ancak çıkabildim. İzmir toplantısına telefonumla katılmayı düşünürken alışverişe tamamen odaklanan beynim telefonu unutturdu bana. Ancak akşam sekizde aklıma geldi de aradım. Bu arada bir sinema molası vereyim deyip film afişlerine bakarken M.Ryan’ı ve A.Banderas’ı görünce (Mamma Mia’yı istiyordum ama gösterimden kalkmıştı) tereddütsüz bu filmde karar kıldım.

Kafa dağıtılacak, keyifle izlenecek bir film seyretmek isteyenler tercihlerini bu filmden kullanabilirler. M.Ryan’ı sevmeyen var mıdır acaba? Banderas deseniz kısa boylu olmasına rağmen müthiş yakışıklı ve seksi bir artist olarak kadınların gözdesidir her daim. Oğlu rolünü oynayan Colin Hanks ve nişanlısı rolündeki Selma Blair’i de çok başarılı bulduğumu belirtmek istiyorum. Alışveriş yorgunluğumu alarak beni dinlendirip keyiflendiren bu filmi (kaçırılmayacak bir film demesem de) izleyin derim.

Sevgilerimle…

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..