Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Annen sana terlik pabuç alacak

Annen sana terlik pabuç alacak
 

Bugün çamaşır yıkadım.. Baktım hava harika, balkonu da yıkayayım da çamaşırları dışarı asayım dedim.

Balkona çıktım bir de ne göreyim, her yer uğur böceği dolu. Tam beş tane uğur böceği. Gözlerime inanamadım.

İlkbahar mevsimindeki börtü böcek olayı gerçek oldu. Kelebekler yoktu ama ortalık uğur böceği kaynıyordu.

O halde balkonu yıkayamazdım. Kıyamadım onların üzerine su döküp baharla birlikte hayatlarına son vermeye.

Ayıptır söylemesi korkarım da böceklere dokunmaya. Çocukken korkmazdım elime alırdım.

Uç uç böceği, annen sana terlik pabuç alacak.

Daha cümlemi bitirmeden uğur böceği pıırrr diye uçup giderdi. Eskiden böcek uçtuğunda gerçekten annesinin ona terlik pabuç alacağını böceğin de sevinçle bunun için uçtuğunu zannederdim.

Bunları düşünerek hayran hayran uğur böceklerini izledim. ‘Uç uç böceği, annen sana terlik pabuç alacak’ şarkısını da söyledim ama elime almadığım için olacak hiç biri uçmadı.

Onları orada öylece bırakarak eve girdim ve çamaşırları ütü odasındaki çamaşırlığa astım.

Akşama doğru tekrar balkona çıktım. Uğur böceklerim duruyor mu diye. Hepsi gitmişti.

Belki anneleri çağırmıştır. Terlik pabuç almak için…

 
Toplam blog
: 77
: 454
Kayıt tarihi
: 04.04.09
 
 

Serçe kuşları ötüyor. Mevsim Temmuz. Doğum tarihim de bu aya denk düşmüş. İstanbul Anadolu yakası..