Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '06

 
Kategori
Anne-Babalar
Okunma Sayısı
382
 

Annen

Anneni o kadar rahatsız ettin ki, sonunda annen 3 gün işten rapor aldı. Sabahları o kadar kötü oluyor ki, tansiyonu düşüyor, neredeyse krize giriyor. Doktora soruyoruz hepsi normal diyor. Ama bi doktor şey dedi, 33 yaşında olduğunuz için bu rahatsızlıklar oluyor deyince annen baya kızdı.

Bu cumartesi günü odanı boyayacağım. Boyacıya yaptıracaktık ama baya fiyat çekti. Sonunda hayatımda ilk defa boya işine soyunacağım. Odanın rengi mi, uçuuuuk mavi olacak. Bu eve ilk taşındığımızda maviydi zaten, senden önce de burada bir bebek vardı. Ev sahibinin oğlu, onlar taşındı. buraya taşınınca da ben odayı bej rengine boyatıp, yere de aynı renk halı döşetmiştim. yer de mavi parkeydi.... sonunda oda yine aslına dönecek.

Dün tekmelerini daha sert vurmaya başladın annenin karnına ve ilk kez dışarıdan tekmelerini görebildim. Ha unutmadan, ABD yasalarına göre artık bir bireysin, türk yasalarına göreyse daha iki hafta var birey olmana... yani artık biz de ÇEKİRDEK aileyiz...

Bugünlük bu kadar...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 4
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 347
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

Adım, yaşadığım yer önemli değil, burada bir annenin ve bir babanın doğmamış oğluna mektupları yer a..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster