Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '20

 
Kategori
Aile
 

Annesine Zimmetliymiş

Annesine Zimmetliymiş. Geçenlerde beni gece yarısında arayan arkadaşların tanıştırdığı dostumuzla telefonda sohbet ettik. Gözleri sonradan görme engelli olmuş. Hayatında hiç bir görmeyeni tanımamış ve derin Bir üzüntüyle baş başa kalmış. Tabi görmemenin dünyanın sonu ve başa gelebilecek en kötü durum olarak algılamış bakım ve engelli maaşı bağlamışlar. Diyor ki beni anneme zimmetlediler. Bende görmemenin kötü bir durum olmadığını gerekli eğitimlerden sonra avukat öğretmen ve farklı mesleklerde başarıyı yakalamış. Evlenmiş çoluk çocuğa karışmış arkadaşlarımızdan bahsettim. O kadar sevindi ki bir gün buluşacağız ve onu yeni hayatına hazırlayacak bir plan üzerinde çalışacağız Rehabilitasyon Merkezine giderse yeni hayatına adım atmış olacak bende şükür diye yeni bir hayata dokunabildiysek ne mutlu bize diyeceğim.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..