Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

24 Ocak '08

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Annesiz bebek doğdu

Annesiz bebek doğdu
 

Merhabalar,
Bu gün akşam haberleri vardı ve ben haber dinliyorum, uzun süredir duyduğumuz bir haberin devamı. Annenin beyin ölümü gerçekleşmiş, karnındaki bebeği yaşatmak istiyor Türk doktorlarımız, ne güzel bir canlı çünkü o, doğması gerekiyordu, bebeğin babası çok fakir oldukları için ilk başta bebeği istemedi ve
doktorlara 'Annenin fişini çekin' dedi ama, halktan çok fazla tepki aldığı için geri dönüş yaptı ve bana yardım edilirse bebek doğsun dedi.

Babaya birçok yardım yapıldı birçok sözler verildi hatta, İstanbul Belediye Başkanı sayın Topbaş bile bebeğe 20 yıl süreyle satılamayan bir ev bağışlayacağını söyledi.
Bütün bu olaylar bebek doğmadan önce idi, az önce dinledim bebek doğmuş, adını koymuşlar Sadi Rıza. Doktorunun ismini vermek istemiş baba ve öğle olmuş, iyiki doğdu Sadi Rıza bebek, ölmemeliydi çünkü.

ama şimdi ne olacak onu düşünmeye başladım ben, bebeğin annesi yok, babası çalışmak zorunda, o bebeğe kim bakacak? Sadi Rıza bebek hem çok şanslı, hem çok şanssız bir bebek, şansı şöyle anne ölmüş ama doktor amcaları onu yaşama döndürdü, şansızlığı ise doğmadan annesiz kaldı, bu çok zor ve çok ağır bir fatura çocuğa, hiç böylesine dramatik bir olayla karşılaşmamıştık şimdiye kadar bu fazla oldu sanki.

Buna benzer çok haber duyduk, örneğin trafik kazasında anne öldü, 2 aylık bebeği kaldı, ya da bebek doğdu anne öldü, vs.gibi ama, anne öldü bebeği yaşatmaya çalışıyorlar haberine pek alışık değildik.

İşte bizim alışık olmadığımız bir haberi duyduğumuz o şaşkınlığı şimdi bebek yaşayacak, nasıl bakılacak, nasıl büyüyecek çok merak ediyorum, inşallah yakın akrabaları ve yakınları ona şevkatle ve anne hisleriyle yaklaşırlarda Sadi Rıza bebek birazcık olsun mutlu olur.

Hoşgeldin Sadi Rıza bebek, hoşgeldin, , , , , , , , , , , ,
Sevgiler herkeze

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...