Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
Anne-Babalar
 

ANNNECİGİM

ANNNECİGİM
 

ANNEM


Annem

Ben seninle açtım
Gözlerimi dünyaya
Senden öğrendim sevginin
Ne demek olduğunu

Sen öğrettin bana hayata gülümsemeyi
Sen öğrettin iyiyi doğruyu güzeli
Her düşüşümde kaldırdın beni
Yüreğin parçalanarak

Büyüttün beni anne
Göz pınarımdan süzülen
Bir damla yaşa kıyamadan
Beni sevmeye doymadan

Sen sözlerinle anlatmaya çalıştın
Hayatın zorluklarını
Riyakarları, yalancıları
Yüzüne gülüp de kuyunu kazanları

Gün geldi kopardılar senin goncanı dalından
Hiç kimse sen değildi ki anne
Yürekleri yanacak
Senin gibi saçımın teline kıyamayacak

Anlattıklarından nasıl
Anlayabilirdim ki anne
Benim yüreğim tertemizdi
Benim beynim kurnazlıklarla dolu değildi


Ben herkesi sen sanmışım
Her zaman elimden tutarlar sanmışım
Düşüpte çakıldığımda yürekleri yanarak
Kaldırırlar sanmışım

Şimdi yanarım ki
Yanımda yoksun

Bizleri bıraktın gittin sen

Sende de annenin yanındasın artık

Bir gün beraber oluruz sen huzurlu mutlu ol

Seni çok ama çok seviyoruz


Canım annem hatırasına, bu gün onu kaybedeli 3 yıl bitti,
Ruhun huzur bulsun mekanın cennet bahçesi olsun
Seni çok seviyoruz sevgili canım ANNECİĞİM..

 
Toplam blog
: 16
: 1785
Kayıt tarihi
: 18.05.07
 
 

1964 Ankara doğumluyum. Devlet memuruyum. 16 yıl Halk Bankası’nda çalıştıktıktan sonra istihdam fazl..