Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Ansızın gelebilirim !...

Haftanın altı günü bu köşede siyaset- ekonomi –sosyal konular,

Arada birde sağlık konusunda yazılarımı okuyorsunuz..
Sağ olun. Yazıyoruz, yazıyoruz da ne oluyor?..
Ben derim ki; Bunları akıl süzgecinden geçiren,

Bunlardan bir netice çıkaranı da var..
Bir kulağından girip öbüründen çıkaran,

Kendi doğru bildiği yanlış yolda giden de…
Türkiye dertler ülkesi..
Yazmakla bunlar bitmez..
Zaten Türk insanı dertli olmayı, derdin den konuşmayı,

bBunlar için dedikodu yapmayı,

Şarkısının –türküsünün dertle dolu olmasını sever..
Derdi yoksa kendine dert yaratmaya çalışır..
Olmadık işlerle uğraşır, sırf dertleneyim diye..
Örnek mi istiyorsunuz..
İşte türban meselesi.
Sanki siyasi –ekonomik- iş – aş derdimiz yokmuş gibi,

etrafımızdaki ateş çemberini görmeyerek,

Bir bez parçasının kavgası senelerdir yapılıyor..
Hadi okumamışlar daha açık söyleyeyim herkes bunu konuşuyor da,

Koca koca sözde okumuş adamlara ne oluyor, ben anlayamıyorum?
Sizler anlayabiliyor musunuz ?..
Ben bıktım bunları yazmaktan.
Onun için aklıma gelen birkaç şarkı ile soluklanayım istedim..
“Bekledim de gelmedin.
Hiç mi beni sevmedin ?”….
Sevdiğini bekleyen, gelmediği için sitem eden,

Gelmesini isteyen bir sevgilinin haykırışı..
1970 yıllarında, yani Kıbrıs harekatından önce

Rumların Türkleri kızdırmak için her yerde çaldıkları bir şarkı.
Cevabı verildi…
“ Bir gece ansızın gelebilirim.
Beni bekliyorsan, uyumamışsan
Sevinçten kapında ölebilirim.”
Hasretle beklenen bir sevgiyi ne güzel anlatıyor.
Sevgililer uzakta ise hep beklenilir.
Onun aniden gelmesi, sorunlarını çözmesi, rahatlatması beklenir.
Çünkü sevgili demek; onu koruyan –kollayan demektir.
Sevgi deyince ilk akla aşk –meşk geliyor değil mi ?
Tamam tamam da eş sevgisi-çocuk-torun sevgisi, iş sevgisi

Daha önemlisi vatan sevgisi.
Hepsi değerli, hepsinin yeri ayrı..
Yalnız bir nokta var ki, bunlar lafta değil,

Hayatta yaşayarak yapılması gerekenlerdir..
Sevgililer hep beklerler, iyi şeyler için beklerler..
Belki de zaman zaman bu şarkıyı dinleyip ümitlenerek,
“Bir gece ansızın gelebilirim..
Beni bekliyorsan, uyumamışsan”
Ben uyumuyorum..
Sizlerde uyumayın..
Güzellikleri dileyerek bekleyin…

ozcanvural1933@hotmail.com

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..