Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Antalya buluşması

Antalya buluşması
 

salih arıkan


24 25 26 Mart Günlerinde Antalydayım. Büyük Türkiye buluşmamız var. Bende Memur Sen İzmir engelli komisyon başkanı olarak orada olacağım. Hem görüş alışverişlerimiz olacak. Bir dosya hazırlayıp arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum. Ve Antalyadaki arkadaşlarımla da görüşüp halleşmek istiyorum. Her yere kendim gitmeye çalışırım. Arkasındaki sandalyeyi bulamayıp herkesi eleştiren kişilerden değilim. Olabildikçe eleştirilerimin karşısına fikirlerimize koymaya çalışırım. Çekerim beyaz bastonumu gezerim dünyayı. Yurt dışına henüz çıkmadım ama oda palanlarımda var. Bağımsızca başkasına bağlı olmadan gezip dolaşabilmenin mutluluğunu hazzını çok şükür yaşıyorum. Kaybolduğumda oldu. Ama onunda ayrı bir heyecanı ve mutluluğu var. Kaybolmamda güzel. Yeter ki gideceğin bir yerin olsun. Rabbim bir kapıyı kapatırsa nice kapılar açar. Ben rızık içinde can içinde minnetim yok çok şükür. Ben başta olmak üzere hiç kimse vazgeçilmez değil ve bulunmaz Hint kumaşı değil bizimle yürümek isteyen dostlarımıza kapımız gönlümüz açık. Ayakları takılırsa tutarız. Ama yoldan kendi çıkar ve birlikte yürümek istemezse ısrarcı olmayız. Sevdiklerimizi sırtımızda ve gönlümüzde taşırız. Sevmeyenleri de Selamünaleyküm der geçeriz. Bu dünya küsecek kavga edecek kadar uzun değil. Sevgileri çoğaltmaya gönülleri sevgiyle mayalamaya varız. Ancak sevmeyenleri de bizi sevsinler diye takla atmayız. Gönül bu kimi isterse onu sever zorla değil ya.

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..