Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Antalya’da ne yenir, nerede içilir?

Antalya’da ne yenir, nerede içilir?
 

http://e-turkey.net


Çarşamba gününden Pazar gününe kadar Antalya’dayım…

Cuma günü akşam toplantı için Kemer’e geçeceğim…

İki gece Kaleiçi’ndeki otellerden birinde kalmayı planlıyorum…

Hangisinde kalacağıma şu dakikaya kadar karar vermiş değilim... Gidince bulacağız artık...

<ı>Orada ne yaparım” sorusunun cevabını bulmak için interneti altına üstüne getirdim ama pek tatmin edici bilgilere ulaşamadım...

Döndüğümde bol fotoğraflı sıkı bir “Antalya” yazısı kaleme almayı planlıyorum...

Deneme yanılma yöntemi ile öğrenmek de güzel ama insan yola çıkmadan, ne yenir, nerde yenir, ne içilir, nerde içilir, nerede konaklanır sorularının cevaplarını merak ediyor…

Kadir’in yerine telefon ettim az önce tek kişilik oda fiyatlarını sordum…30 TL olduğunu duyunca gülümsedim…

Telefonu açan arkadaşa “iki gün sıkılır mıyım” sorusunu yönelttim…

Duraksadı önce… “ size bağlı” dedi…

Bir gazlı içecek reklamında olduğu gibi; “ nasıl bakarsan öyle görünür dünya!”

“Kesinlikle sıkılmazsınız, çok eğlenirsiniz” cevabını beklerken… Alabileceğim en mantıklı cevabı verdi adam bana…

Her şey bize bağlı değil mi?

Neyse arkadaşlar, eski ziyaretlerinizden aklınızda tatlar, lokantalar ve konaklama yerleri ile ilgili kişisel önerilerinizi bekliyorum…

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..