Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '15

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Antalya girişimci iş Kadınları Platformu bana Plaket verdi.

Antalya girişimci iş Kadınları Platformu bana Plaket verdi.
 

Olga Eser, Birce Tensi, Sevim Sil, Semra Calo,Nazan Şara Şatana, Nilgün Kiliçaslan, Derya Uğur Demirhan ve Asli Ertürk


Antalya’da büyük yürekleri olan güzel kadınlar tanıdım.
 
Çalışan, üreten kadınlar.
 
Bir hayli aktifler, hem iş yerlerinde hem evlerinde…
 
Çok hoşuma gitti.
 
Birçok güzel ve başarılı kadın bir araya geliyorlar ne yapabiliriz-i konuşuyorlar.
 
Üstelik dayanışma içinde olmak için birbirlerine desteğe hazırlar.
 
Tartıştıkları birçok konu Antalya üzerine.
 
Antalya daha aktif nasıl olur?
 
Girişimci İş Kadınlarından Derya Uğur Demirhan:
 
“Sadece Antalya denilince aklımıza turizm gelmemeli. Antalya cennetten bir köşe... Buranın tarihi çok önemli, burada asırlarca yaşanmışlıklar var. Burası sinema sektörünün en rahat çalışacağı bir yer. Güneş sıkıntısı olmayan ender yerlerden biri. Nerede ise on bir ay dış çekim yapabilirsiniz. Elbette bizim gibi kadınların yapacağı çok iş var. Yazarlara imza günleri düzenlemek istiyoruz. Bunun ilkini de sizinle Nazan Şara Şatana’yla yapmak istiyoruz.”
 
Birçok güzel insanı tanıdım.
 
Arkadaşlarımın arasına yeni, aktif, becerikli ve güzel bayanlardan arkadaşlar kattım.
 
Her zaman diyorum.
 
“Antalya farklı, burada güzellikleri görürken, ferahlıyorsunuz. Deniz gülümsüyor, güneş sabahları ‘Günaydın’ derken yeni bir günün müjdesini veriyor ve hemen kaçarcasına gitmiyor. İnanın bayağı bir zaman kalıyor.”
 
Antalya’lı Girişimci İş Kadınları ile yakında tekrar bir araya geleceğiz. Ben yine sizleri bilgilendireceğim.
 
 
 
 
 
Nazan Şara Şatana
 
 
 
 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....