Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '12

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Antalya Hayat Dergisinin şekillendirenleriyle bir aradaydım.

Antalya’da Hayat dergisi varmış, bunu bilmiyordum. Üstelik dergiyi incelediğimde bir hayli de güzel buldum.

Hayat dergisini vakti zamanında Allah Rahmet Eylesin annem okurdu. Ben devamlı alırdım, bunu net hatırlıyorum. Yıllar sonra yeni bir hayatla karşılaşmak hoşuma gitti. Annemi andım, o yıllara gittim.

Onlarla buluşmam da çok hoş oldu.

Biryerde oturduk, sohbetler yaptık. Antalya’dan söz ettik, insanlardan söz ettik, uzunca da benden ve kitaplarımdan konuştuk.

Sorular sordular, cevapladım. Resimler çektiler, resimler çektik, bir çok orta noktada buluştuk.

Diyorum ya Antalya’da olmak, burada basınla sohbet etmek kendimi anlatmak güzel geliyor bana.

Derginin sahibesi çok hoş bir hanım. Aynur Eryılmaz’ın, gözlerinden sevgi akıyor. Pırıl – pırıl bir hanımefendi…

Hep işten güçten söz etmedik tabi… Aillerimizden, çocuklarımızdan konuştuk.

Hayatın bize getirdiklerini, yaşanmışlıklarımızı anlattık.

Kısa süreye çok şey sığdırdık.

Tekrar buluşmak üzere sözleştik.

İyiki Antalya’ya gelmişim…

 

Nazan Şara Şatana

 

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

 

https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....