Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '08

 
Kategori
Kitap
 

Antalya İl Emniyet Müdürü Sayın Feyzullah Arslan ve kitap

Antalya İl Emniyet Müdürü Sayın Feyzullah Arslan ve kitap
 

Milliyet blog için kısa, sohbetten bir kare


Bu gün, Antalya İl Emniyet Müdürü Sayın Feyzullah Arslan ile, çok kısa da olsa sohbet imkanım oldu.

Sayın müdürümün, sohbetimizin bitiminde bana hediye ettiği ve kendisinin yazmış 'Gül Güldür Düşündür' adlı kitabından yaşanmış, gerçek hikayelerden, sayın müdürümün de müsadesiyle iki hikaye paylaşmak istiyorum sizlerle.

Ama öncesinde, Sayın MÜdürüme, yoğun temposuna rağmen, görüşme talebimi geri çevirmeyip kabul ettikleri için teşekürlerimi ve saygılarımı sunmak isterim.


YALANLI AF

Sürücü son hız otyolda ilerlerken peşine takılan Bölge Trafik Ekibini görür ve Trafik Polisinin megafonundan gelen ikaz sesine uyarak aracını yolun sağına çeker. Gün boyunca çalışmış ve yorgun olduğu anlaşılan polis, sürücünün yanına gelerek;'bu gün o kadar çok yorgunum ki bana çok iyi bir yalan söyleyeceğine eminim.Bana neden hızlı gittiğine dair öyle bir yalan söyle ki seni serbest bırakayım.'der.

Adam kısa bir süre düşündükten sonra şöyle der.'Karım bundan bir ay önce bir polisle kaçarak beni terk etmişti. Arkamdan gelen polis arabasını karımı polisler geri getiriyor zannederek son hız kaçmaktaydım.'der

Polis de bu mahsum yalana gülerek şoföre ceza yazmaz.


KAYNATAMGİLE GİDİYOM

İlk sinyalizasyon çalışmaları sırasında Elazığ Gazi Caddesi'ne trafik ışıkları yerleştirilir ve ışıkların yanına da halkı bilgilendirmesi amacıyla bir Trafik Polisi görevlendirilir. O sırada yayalara kırmızı ışık yanmasına rağmen yaşlı bir bayan, yanında torunuyla birlikte karşıdan karşıya geçmek ister. yolun kenarında duran Trafik Polisi, bayanın karşıya geçeceğini anlayarak:

-Teyze, nereye gidiyorsun? der.

Yaşlı bayan trafik Polisine ters ters bakarak:

-Densize bak kaynatamgile gidiyom, sanane, der.

 
Toplam blog
: 9
: 1308
Kayıt tarihi
: 24.11.08
 
 

1975 doğumluyum. Merkezi Antalya olan olay radyoda yayıncıyım. Zaman zaman tiyatro yapıyorum. Hayatı..