Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '13

 
Kategori
Geri Dönüşüm
 

Antalya Kültür Parkı'nda; atık malzemelerden yapılmış heykeller

Antalya güzelliklerin çeşitleri olan bir şehir... Her köşesinde değişik bir şey görmeniz mümkün. Denizin maviliği sizi cezbederken, dağların güzelliği sizi fazlası ile etkiler. Her gördüğünüz yerde yeni bir şey görmekte ekstra güzellikler katar gördüklerinize.

 

Antalya Film Festivali her zaman dikkatimi çekmiştir.

Katılmak şimdiye kadar kısmet olmadı, sanıyorum bu sene Allah nasip ederse katılacağım.

Festivalin yapıldığı yerdeki atık malzemelerden yapıldığını öğrendiğim heykeller çok dikkatimi çekti.

Bir hayli enteresan…

 

Ben daha önce hurdalardan değerlendirilmiş heykeller görmemiştim. Hatırlamıyorum açıkçası.

 

Bana söylenene göre; hurdaya atılan atık malzemeler sanayi ustalarının ellerinden bir sanat eserine dönüşmüş. Çok etkilendim…

 

Yapanların ellerine ve yüreklerine sağlık…

 

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....