Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Antalya
 

Antalya’nın kışı kış deyil ki!

Antalya’nın kışı kış deyil ki!
 

-Hava soğuk
-Kar soğuğu.
-Dışarı çıkmak zor.
-Soğuk insanın kemiklerini donduruyor.
-Ama doğru söylüyorum. İnanınki doğru söylüyorum.
-İlginçtir.
-Dışarıda alabildiğine güneşli, tiril tiril bir hava var..
-Karşımda, tam karşımda masmavi bir Akdeniz.
-Güneşte çok güzel.
-Ama nafile, dışarısı feci soğuk.
-Eminim bana gülüyorsunuzdur.
-Neden mi?
-Antalya’nın soğuk havasından şikâyetçi olduğum için.

* * * * *

-Antalya’nın soğukları bir tuhaf.
-Hiçbir şeye benzemiyor.
-Hoş sıcaklarıda bir tuhaf.
-Sıcağıda bir şeye benzemiyor.
-Ama benim tercihimdir sıcak.
-En azından plajın pozitif hali çok hoşuma gider.
-Daha canlıdır Antalya yaz aylarında.

* * * * *

-Yaz sıcaklarını özlediğimi fark ettim birden.
-Ve denize girip yüzmeyi.
-Hafta sonu Adrasan koyunu özledim.
-Evet. En çokda Adrasan koyunu özledim.
-Sessiz ve sakin.
-Dingin ve temiz bir koy.
-Ve şirin, küçük pansiyonlar.

* * * * *

-Ne olursa olsun, yaz sıcakları bunaltıcıda olsa, ben çok seviyorum.
-Hele denizi ve plajı ve Adrasan koyunu daha çok seviyorum.
-Sabah erkenden güneşin doğuşunu Adrasan koyundan seyretmenin tadınıda özlemişim.
-Ve sabahın ilk ışıkları ile süt liman denizde yüzmenin tadı neyde vardır acaba.
-Saatlerce yüzüp, öğleye doğru kahvaltı yapmanın keyfide hiçbir şeyde yoktur.
-Ve öğle sıcaklarında odaya çekilip kitap okumanında tadı hiçbir şeyde yoktur.
-Akşama doğru tekrar denizle arkadaşlığa devam.
-Ve güneş batmaya yüz tuttuğunda, kurulan akşam sofrasıda çok eğlencelidir.
-Ve geç saatlere kadar hoş bir sohbet ve rakı yudumlamak keyiflerin en güzeldir.

* * * * *

-Of of of.
-Şu yaz bir an önce gelsede titremekten kurtulsak.
-Ve akşamları işten çıktıktan sonra, soluğu plajda alsak.
-Ve gece yarısına kadar plajda, denize girip, bira yudumlasak.
-Hafta sonunu iple çekip, soluğu Adrasan koyunda alsak.
-Ne güzel olurdu.

* * * * *

-Hani soğuk bir şeye benzese anlayacağım.
-Ne yağmur yağıyor.
-Ne hava puslu.
-Alabildiğine güneşli.
-Ama, alabildiğine soğuk.
-Anlamadım valla.
-Zaten ben Antalya’nın havasından bir şey anlamıyorumki.

* * * * *

-Hiç olmazsa dolu dolu yağmur yağsa.
-Bardaktan boşanırcasına.
-Ve yağan yağmurun incecik tanelerini balkondan izlesek.
-Şimşeğin çakışını seyreylesek.
-Ve gök gürültüsünü dinlesek.
-Ve birde demli çay içsek.

* * * * *

-Senelerdir hasret kaldık yağmura.
-Hani kar düşmüyor bizim buralara anladıkda.
-Yahu yağmurdamı düşmez.
-Yağmurda küsecek sanki bize.

* * * * *

-Yok yok.
-Ben anlamıyorum Antalya’nın havasından bir şey.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..