Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Antalya tv- VTV- Günbugün- Arzu Özer Yıldız'ın konuğuydum

Antalya tv- VTV- Günbugün- Arzu Özer Yıldız'ın konuğuydum
 

ARZU ÖZER YILDIZ-ALİ YÜKSEL-HAKAN ALGAN- LEVENT-NAZAN ŞARA ŞATANA


VUR PATLASIN, ÇAL OYNASIN TADINDA BİR PROGRAM OLDU…

Antalya’ya geldiğimde; Arzu Özer yıldız’ın senelerdir konuğu olurum. O iyi bir dosttur, iyi bir evsahibidir. Onu ve onun dünya güzeli biricik kızı Ezo’yu çok severim.

Bugün çok güzel bir program oldu.

Arzu iyi programcı, onun programında rahat edersiniz. Uzun yıllardır bu işi yapan ve mesleğinde usta bir televizyoncu. Onunla olduğumda şarkı da söyledim, oyunda oynadım. Tıpkı bu gün olduğu gibi…

Bu gün oynamamak ne mümkündü!

Ali Yüksel’in olduğu yerde, şarkı söylemeyeceksin, göbek atmıyacaksın olabilir mi?

Üstelik mikrofonu elinde ne kasetten ne banttan okuyor, eşlik eden Levent’i de eskiden tanırım. Usta bir müzisyendir. İki usta böyle eğlendirir işte. Ali Yüksel, pozitif enerjisi de bir hayli yüksek biri. Cana yakın. Eskilerde kalmış bir dost gibi değilde, eski ama unutulmamış bir dost sanki…

Bu gün orada çok önemli birini tanıdım. Tanıdığım içinde çok mutlu oldum. Hakan Algan kitap yazmış. İlk kitabı; sanıyorum ilk kitap olarak kalmayacak, devamı gelecek. Peki, Hakan Algan ne yazmış derseniz? Kendini ve hastalığını, bu hastılıkla nasıl müdacadele ettiğini yazmış. O bir emes hastası. Hastalığını öğrendiğinde; eyvah ben gittim, bittim dememiş. Biz insanız her an her tür rahatsızlığımız olabilir, önemli olan onunla birlikte yaşamayı bilmek ve mücadale etmek, hayata dört elle sarılmak demiş.

Onu çok ama çok takdir ettim. Kitabını alacağım ve hemen okuyacağım. Onun nezdinde bu hastalıkla uğraşmanın ne olduğunu, daha doğrusu bu hastalığın ne olduğunu öğreneceğim ve bu konuda ne yapabilirim onu düşüneceğim.

Onun hayata bakışı, Hz. Mevlana’nın söylediği gibi gül düşünmüş, gülistanlıkta olmuş. Buda herkese örnek olacak bir eylem.

Gelelelim yediğimiz avcı böreğine…

Tüm samimiyetimle söylüyorum, uzun zamandır bu kadar güzel bir börek yememiştim. Münirhan Öner’i nasıl tebrik edeceğimi şaşırdım. Ellerine sağlık. Denilir ya; yemeğe sevgimi katıyorum. Bence bu güler yüzlü, tatlı dilli Münirhan Öner’de aynen böyle yaptı.

Bu gün güzel bir gündü.

Arzu Özer Yıldız’la Günbugün de olmak çok güzeldi. Burada küçük bir notu ilave etmem gerek. Ben nedense bu programının ismini defalarca Arzum’un söylemesine rağmen Günbegün dedim. Şimdi inşallah doğruyu yazıyorumdur.

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....