Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Antalya Valisini bir yazar olarak ziyaret ettim.

Antalya Valisini bir yazar olarak ziyaret ettim.
 

Antalya Valisi Sayın Sn. Sebahattin Öztürk ve Nazan Şara Şatana


Antalya Valisi Sayın Sebahattin Öztürk’ü makamında ziyaret ettim.

Ben valilerle tanışmayı seviyorum. Onlarla sohbet etmeyi de…

Bir şehrin yönetici nasıl olur?

Neler düşünür?

Neler yapar?

Bunları merak ederim.

Fethiye’de Clup Tuana’da görev yaptığımız yıllarda Muğla valisi tesisimizi ziyarete gelmişti. Eşi ve annesi ile birlikte. Orada çok önemli bir olay dikkatimi çekmişti.

Bir çok yerde anlattım, burada da yazmak istiyorum.

Vali beye annesi ve eşi toplum içinde ‘Vali Bey’ diye hitap ediyordu. Bu çok hoşuma gitmişti. Bu makama saygıydı ve çok şıktı.

Vali Sebahattin Öztürk bizi büyük bir samimiyet içinde karşıladı. Güler yüzlüydü. Bir çok konudan söz ettik. Anlatılanı can kulağı ile dinledi, not aldı.

Hatta bazı hatırlatmalar için görevlilere de not aldırdı…

Gerçekten etkilendim.

Zarif, etkileyici, beyefendi bir valimiz olmuş Antalya’da.

Yaptığı çalışmaları anlatılanlardan da dinlediğimde Valimizin bir hayli başarılı olduğunu da duydum. Ne güzel…

Antalya dünyanın tanıdığı bir şehir.

Turizmin cenneti.

Bence Vali seçimini de dikkatli yapıyorlardır.

Sayın Sebahattin Öztürk’ü araştırdığımızda, edinimlerin ne kadar yararlı olduğunu bir kez daha anladım.

Nazan Şara Şatana

 

 

1962 Yılında Trabzon-Çaykara da doğdu. İlkokulu Köyünde, Ortaokulu o zamanlar Nahiye Merkezi olan Dernekpazarı Ortaokulunda tamamladı. 1975 Yılında Trabzon Erkek Öğretmen Lisesini yatılı olarak kazandı, 1980 yılında mezun oldu.

        1982 Yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümüne girdi, 1986 yılında mezun oldu. 1987 Yılında açılan Kaymakamlık sınavını kazanarak 19.06.1987 yılında Kaymakam Adayı olarak mesleğe girdi. İngiltere-Brighton da yabancı dil eğitimini aldı. 1990 yılında Kaymakamlık kursunu başarı ile bitirip Kaymakam olarak atandı.

        Bursa - Osmangazi Kaymakamı olarak görev yapmakta iken 19.11.2007 tarih ve 2007/12859 Sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile Niğde Valiliğine atandı. Yaklaşık 2 yıl Niğde Valiliği görevini yürüten ÖZTÜRK 04.10.2009 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan Bakanlar Kurulunun 2009/15479  Sayılı Kararnamesiyle Niğde'den Erzurum Valiliği görevine atandı. Erzurum da 3,5 yıldan fazla görev yapan ÖZTÜRK, 09.05.2013 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan Bakanlar Kurulu'nun 2013/4699 Sayılı  Kararnamesi ile Antalya Valiliği görevine atanan Vali Sebahattin ÖZTÜRK evli, bir kız ve bir erkek çocuk babasıdır.(alıntı)

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....