Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Kültür Sanat Müdür Yardımcısı Nezom

Antidepresan T.A.Ş. Kültür Sanat Müdür Yardımcısı Nezom
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Kültür Sanat Müdür Yardımcısı Sayın Nezom... Bremen doğumlu. Kesin mızıkası da vardır... Şükretmeyi ilke edinmiş biri... Henüz tanışmadık ama yaydığı pozitif elektrik sayesinde onu uzun süredir tanıyor gibiyim ve çok seviyorum. Tesadüftür ki onunla burçdaşız... Şirkete çok yakışan bir isim.

Nezom kimdir?

Esas adı Nezahat'tır. Çoğu zaman soyadı gibi gözüyaşlı görürsünüz onu, çok duygusaldır. Yüreğindeki kocaman sevgiyle çocuklarına iyi bir anne olmaya çalışır. Tipik bir terazi kadınıdır. Aynı zamanda sekreterdir, teyzedir, haladır, iyi bir sırdaştır. Türk Bayrağının dalgalandığı her yerde seve seve çalışmaya hazırdır. Gözüyle görmediği, kulağıyla duymadığı şeylere kolay kolay inanmaz. Vicdansız insanlara dayanamaz, diyeceğini der sonra da onları Allah'a havale eder.

Niye baharın kıyısı?

Bahara az kalmıştır çünkü, gelmek üzeredir ve siz önce baharın kıyısından bakarsınız ne var ne yok diye. Gerçi bakmak bir şey ifade etmez, yani baksak da bakmasak da baharın taaaaa içine gireceğiz, yaşayacağız baharı... Özlemle bekleriz baharı veee kıyısından köşesinden derken bir bakmışız bahar da geçmiş...

Boşanma ve ayrılıkların en çok görüldüğü mevsim hangisidir. Neden?

Bilimsel araştırmalara göre sonbaharmış, ama bana göre ocak-şubat ayları... Yazın evlilik yıldönümlerini kutluyor insanlar, kışın ise ayrılıklarının yıldönümlerini:))) Çok ilginç ama öyleymiş, hatta biryerde okumuştum, boşanırken hatıra fotoğrafı çektirenler, bir gece öncesinde evliliğe veda gecesi hazırlayanlar, kıyafet alanlar, kuaföre gidenler varmış:))) Fotoğraftan bir poz; kadın adama uçan tekme atarken... Bu da sana kapak olsun der gibi:)))

Karpuzu kestiğimizde ortaya çıkan renk neyi yansıtır?

Kırmızı... Aşkın rengidir. Bir de Meksika Bayrağını... Şu kış gününde sorulur mu Esma'cığım bu soru, hadi canım karpuz isterse!!

Veli’yle Engin hasım mıdır, aralarında nasıl bir husumet vardır?

% 1500 hasımdır Veli ile Engin. Aralarındaki husumet tabiki kız davası... O der PULLU benimmmm, diğeri der hadi ordan PULLU benim... RTE bile girdi araya ammaaaaa sonuç alınamadı, bilmem bu işin sonu nere varır...

“Süper Kadın” kimdir, özellikleri nelerdir?

“Benim”, diyeceğim ukalalık yapmış diyecekler:))) o yüzden şöyle anlatayım; her işi ben yaparım, ben çok becerikliyimdir hallederim diye üstlenirler ya olur olmaz işleri. Uğraşırlar, çabalarlar, kendilerini acayip yorarlar, aman oğlum yorulmasın ben yapayım, aman kocam yorulmuş zaten ben halledeyim mantığındadırlar bu süper kadınlar. N’olcak onların sonu vallah bilmem:))

Benim sonum mu? Aynaya bakar bakar gülerim halime, konuşurum kendimle; “aferin sana bak şu haline, bak şu gözlerinin altındaki şişliklere... Devam et” der, hem kızar hem gülerim kendime işte:)))

Su sıkıntısı çekilip aynı yerde su baskınlarının olması, trenin raydan çıkması nazardan mıdır. Bu kadar marifetli gözler kime ait olabilir?

Bana göre Hamdolsun! nazardan değildir. Devletimizin çoooooook çalışmasından!, hızlı çalışmasından!, faydalı çalışmasından!, çok üretici olmasından! Yok eğer nazardansa bu gözler olsa olsa uyuyan halkımıza aittir!

Kahvede ilk yudum neden çok önemlidir?

İlk yudum hıııım enfes bir tat, işte ikinci yudumun davetiyesini verdi beyine hemen... Ve üçüncü... O ilk yudum var ya ilk yudum, diğer yudumların davetiyesidir. Kahve, Türk Kahvesi, dünyanın en güzel lezzeti. Olsa da içsek, yanında çikolatalı drajelerle.

Say say bitmeyen mutluluk kaynağı nedir?

Dondurma... Saymakla bitmeyen çeşitleriyle, her damağa hitap eden lezzetiyle en büyük mutluluk kaynağıymış, öyle diyorlar. Ama asıl kaynak SEVGİ...

Antidepresan T.A.Ş.’yi hangi tatlıya benzetiyorsun. Neden?

80 katlı ev baklavasına. Her bir katında ayrı bir lezzet, ayrı bir tat barındıran, arasındaki bol cevizle lezzetine lezzet katan nefis bir baklava. Bizler de öyle değil miyiz sevgili Esma, hepimiz farklıyız, düşüncelerimiz farklı, görüşlerimiz farklı, birbirinden farklı binlerce arkadaşımızla bir aradayız burada. Paylaşmanın, okumanın, okunmanın tadını yaşamak için... Yanında kaymaklı dondurmayla almaz mıydınız baklava???

Beni banka soyarken gördün mü. Ne dedin?

Keşke görsem, hemen sana takılırdım, suçuna ortak olurdum:)))) Seve seve... Dubai'ye kaçardık seninle, bizim prenslere oralardan petrol kralının kızlarını alırdık... Dubai'deyiz, banka soymuşuz, prensesleri almışız, Kralla dünür olmuşuz... Ohhh be keyfe bak!!!!

Kaç adet parşömen vardır, isimleri nelerdir?

Önemli 10 Parşömen var. En başta Sevgi, Başarı, Özgüven, Duygu, Sebat, Bugün, Değerimi Katlamak, Gülmek, Eylem ve Dua. Hepsi birbirinden güzel ve anlamlı parşömenler. Hepsinde ayrı hayat dersi var, gerçekten. Bildiğimiz, ama uygulamadığımız hayat dersleri. . . Keşke uygulayabilsek, keşke hayatın tadını çıkarabilsek... Bu günü son günümüzmüş gibi yaşayabilsek.

Son olarak ne söylemek istersin?

Ankara çok soğuk. MB'da olmak, paylaşmak, okumak, okunmak güzel. Sevgili Başkanım; bu güzel söyleşi için çooook teşekkür ediyorum. (sorular çalışmadığım yerlerden çıktı ama olsun:)) İyiki varsın. Emeğine, yüreğine sağlık. Herkese sevgi dolu, mutlu günler diliyorum. Sevgilerimle...

:) Antidepresan T.A.Ş. Kültür Sanat Müdür Yardımcım Sayın Nezom; itiraf ediyorum, böyle inanılmaz güzel cevaplar geldiği sürece bu söyleşiler uzaaarrr gider... Cevapları okurken çocuklar gibi şen oluyorum. Süpersin. Yüreğine sağlık...

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=773431&rn=BY

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-kultur-sanat-mudur-yardimcisi-nezom/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..