Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(3)

Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(3)
 

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80911

Küme Çalışmamız Devam Ediyor. Katılımcı arkadaşların isim listesi şöyle;

Necip Köni - Adana / TR Mesut Selek Ahmet Balcı Arif ÖĞÜTÇÜ Kemal Uygun erol aslan Ermert Revsen

Erol Işık Mustafa Mumcu september1 özlem Yağmur zamanı Yaşam Çiçeklerim Yapukay Ufaklık Feraye Güneş

Halide ROSEMOON Efsane FB 1907 Baterist Metin epakyardım murat ertaş

HasanGöksu -P.Bahçe

Yarım kel kafalı adamlar var...

Efendim?

Canan dedim !! Bayanlar her şeye karışmaz!! Dinler!!

İnanmam...

Gündem değiştiriyorsunuz gibi geliyor bana.

Hanife kızar şimdi...

Anne babamın neden hiç saçı yok?

Başı kel ama cebi dolu.

Kel olsam veya olmasam ne fark edecek?

Tamam yaww kovaladım onu...

Her yıl onar onar gelirler bunlar...

Neymiş, nesli tükeniyormuş!

Dayı yaaaa senin kafan neden kel?

Akıllı insanların saçı çabuk dökülür düşünmekten...

Süperr ya nerden aklınaa geldi bu ?

Her kele bir peruk..işi çözermi ?

Hadisene saçı bozulan kel...

Yaaaa aslında yeğenim haklı beee...

Allah' tan adamın saçı yokta peruğu ağarıp duruyor...

Sahi orta şekerlisi yok mu bunun?

Bu sözle o işte çözülmüş oldu.

Aklım uzayacak mı, kısalacak mı?

Onu bırak dağınık kalsın.

Nesli tükeniyor bunların!!!

Bir vesileyle kulaklarını çınlattım.

Kellerin de özellikleri olur.

Benim başım kel mi?

Koruma altına alınmıştır..

Bu kompleksi yaratmıştır.

Asansörde 4-5 kişiyiz

Hangi tür ?

Asansörde bulunanlar bastılar kahkahayı...

...

Dip Not : Devam Edecek...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..