Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
284
 

Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(3)

Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(3)
 

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80911

Küme Çalışmamız Devam Ediyor. Katılımcı arkadaşların isim listesi şöyle;

Necip Köni - Adana / TR Mesut Selek Ahmet Balcı Arif ÖĞÜTÇÜ Kemal Uygun erol aslan Ermert Revsen

Erol Işık Mustafa Mumcu september1 özlem Yağmur zamanı Yaşam Çiçeklerim Yapukay Ufaklık Feraye Güneş

Halide ROSEMOON Efsane FB 1907 Baterist Metin epakyardım murat ertaş

HasanGöksu -P.Bahçe

Yarım kel kafalı adamlar var...

Efendim?

Canan dedim !! Bayanlar her şeye karışmaz!! Dinler!!

İnanmam...

Gündem değiştiriyorsunuz gibi geliyor bana.

Hanife kızar şimdi...

Anne babamın neden hiç saçı yok?

Başı kel ama cebi dolu.

Kel olsam veya olmasam ne fark edecek?

Tamam yaww kovaladım onu...

Her yıl onar onar gelirler bunlar...

Neymiş, nesli tükeniyormuş!

Dayı yaaaa senin kafan neden kel?

Akıllı insanların saçı çabuk dökülür düşünmekten...

Süperr ya nerden aklınaa geldi bu ?

Her kele bir peruk..işi çözermi ?

Hadisene saçı bozulan kel...

Yaaaa aslında yeğenim haklı beee...

Allah' tan adamın saçı yokta peruğu ağarıp duruyor...

Sahi orta şekerlisi yok mu bunun?

Bu sözle o işte çözülmüş oldu.

Aklım uzayacak mı, kısalacak mı?

Onu bırak dağınık kalsın.

Nesli tükeniyor bunların!!!

Bir vesileyle kulaklarını çınlattım.

Kellerin de özellikleri olur.

Benim başım kel mi?

Koruma altına alınmıştır..

Bu kompleksi yaratmıştır.

Asansörde 4-5 kişiyiz

Hangi tür ?

Asansörde bulunanlar bastılar kahkahayı...

...

Dip Not : Devam Edecek...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Saçı az olan arkadaş ,mutat berberıne gidiyor,taraşını oluyor üçretini veriyor,berber paranın yarısını iade ediyor,saçı az olandan yarım traş parası alıyoruz diyor.. sevgiler..

Hasan Göksu PBahçe 
 02.01.2008 18:54
Cevap :
:) Sayın yazarım sefalar getirdin. Kel olmanın ekonomik özelliği olduğu da böylece anlaşıldı...sevgiler  02.01.2008 19:56
 

Bu küme çalışması bence çok iyi gidiyor... (keller kulübü üyesi olarak) valla ne yalan söyliyeyim benim bile hoşuma gidiyor... Bu antidepresanlardan Günde üç kez almak (okumak) gerek. ama yemeklerden öncemiydi yoksa sonra mı alınacaktı Esma hanıma sormayı unuttum.... yaaa insan kutunun üstüne yazar 3x1 falan gibi (hani eczacılar yazar ya ... 3 tanesini 1 seferde mi alıcaksınız yoksa 3 günde 1 tane mi alıcaksınız. belli olmasın diye yazarlar ya) işte öyle yazsaydı Esma hanım da .... Küme çalışmasına katılan herkesi tebrik ediyorum... Esmacanı da tabiiki tebrik ediyorum sağolun, sağolsun...

Kemal Uygun 
 02.01.2008 0:08
Cevap :
:) Sefalar getirdin sevgili Kemalcan. Antidepresanı 3X1 şeklinde düşündük, fazlası bazı bünyelerde doping etkisi yapacağından zararlı olabilir. Yemek öncesi veya sonrası okuyucunun insiyatifine bırakıldı, sağlık olarak sakınca içermiyor ( kullandığım kelimelere dikkat et ne kadar teknik laflar ) Ben de Küme çalışmamıza katılan herkesi tebrik ediyorum, Keller Derneğimiz de kuruldu ve üye kayıtlar başladı buradan onun müjdesini de verelim...Sevgiler  02.01.2008 10:33
 

Şiirin Adı :''Memleketimden Saç Manzaraları'' : (Şair son dizede gizli):''Ne kelim ne de tarama özürlü/Lepiska saçlıları sevdim gönüllü/Sırma saçlılar önümden yürüdü/Ucu gönlüm gibi ardından süründü /Saçlarım şimdi ''Kırlara'' büründü/Şimdi moda kafalarda peruklar göründü/Hoca Mes'ud der ki şiirin sonu göründü :)) Sevgilerimle...

Mesut Selek 
 25.12.2007 23:04
Cevap :
:) Sayın yazarım sefalar getirdin. Şiir çok güzel, bu küme çalışması bitmez...Sevgiler  25.12.2007 23:54
 

Tabi "ölmeden sırma saçlı" demek istedim. Valla yazınız kel başa şimşir blog olmuş:) Hah hah ha..

murat ertaş 
 25.12.2007 18:24
Cevap :
:) Sayın yazarım sefalar getirdin. Allah ömür versin küme çalışmamıza hoşgeldin...Sevgiler  25.12.2007 18:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1929
Toplam yorum
: 7351
Toplam mesaj
: 429
Ort. okunma sayısı
: 656
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster