Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(4)

Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(4)
 

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80911

Küme Çalışması Devam Ediyor. Katılımcı arkadaşlarımın isim listesi;

Necip Köni - Adana / TR Mesut Selek Ahmet Balcı Arif ÖĞÜTÇÜ Kemal Uygun erol aslan Ermert Revsen

Erol Işık Mustafa Mumcu september1 özlem Yağmur zamanı Yaşam Çiçeklerim Yapukay Ufaklık Feraye Güneş

Halide Efsane FB 1907 Baterist Metin murat ertaş ROSEMOON epakyardım HasanGöksu-P.Bahçe


Konuşmayı sevmeyen ben olurdum hep

Aslı astarı olmayan hikayeler uydururlar bir de! !

Anlatmayayım şimdi aile var

Benim babam da kel

Kavgayı çıkartan sürekli kız arkadaşıydı.

Yani fazla erkekler kel olurmus

Şimdi moda, kafalarda peruklar göründü

Kızım ben kel değilim

Ortadaki saçınızı nasıl yapalım

Kellerle makara yapılmayan bir yer var mı bildiğin?

Bulmakta zorlanmıyoruz şıpp diye buluveriyoruz

Şimdi bizim başımız kel mi deyip katılanlar olur mu bize?

Sen çok yaşa e mi?

Beyefendi, nasıl keselim ?

Bir şey takıldı aklıma

Teşvik primi olmadan küme çalışması asla yürümez...

Benden söylemesi.

Saçlarım şimdi kırlara büründü

Saçları hizaya mı getirmem gerekiyor?

Biraz abartarak ve de affınıza sığınarak

Ortada bir sıra saç bıraktırtanlar da var

Bir elimde ayna bir elimde tarak . ...

Bir de kelaynaklar vardır ki onlar daha kötü! .

Azer Bülbül dinlemeye mecbur etmeyin bizi!

Lepiska saçlıları sevdim gönüllü

Tarama yöntemiyle sırma saçlı hale gelmiş

Herhangi bir gruba dahil olduğunu göstermek için

İnanmayın ona da! tarama özürlü onlar

Memleketimden saç manzaraları

Bir takım maazeretler bulmaya çalıştım

Şirket faaliyetlerini askıya aldınız, .ikramiyeler yatmadı

Sırma saçlılar önümden yürüdü

Başında saç sıkıntısı çekenler bize kızacaklar

Yağmur yağmış misali tek tek yiter giderler

Böyle adamları mumla arayacağız mumla

Nesli tükeniyormuş da! Bulmuşlar çiftliği yayılmışlar. .Bedava tatil! .

Şarjı doldu mu acaba!!! Fark nerede?

Kalabalık yerlerde çabuk seçiliyorlar...

Bir de yağlı.. pırıl pırıl parlayan güneş gibi.. ac

Benim saçlarım hep hanımın yüzünden döküldü

Tek güzelliği şampuan masrafının az olması

Yerime oturabilir miyim?

Heyecanla bekliyorum...

Devam Edecek...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..