Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(5)

Antidepresan T.A.Ş. Küme Çalışması(5)
 

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80911

Küme Çalışmamız Devam Ediyor. Katılımcı arkadaşların isim listesi

Necip Köni - Adana / TR Mesut Selek Ahmet Balcı Arif ÖĞÜTÇÜ Kemal Uygun erol aslan Ermert Revsen

Erol Işık Mustafa Mumcu september1 özlem Yağmur zamanı Yaşam Çiçeklerim Yapukay Ufaklık Feraye Güneş

Halide Efsane FB 1907 Baterist Metin murat ertaş ROSEMOON epakyardım HasanGöksu-P.Bahçe


Münih' te iş adamlığımın zirvesindeyken tanıştığım bir iş adamı arkadaşım vardı

Çocuk annesinin beline kadar uzanan gür saçlarına bakarak ' anne senin ne kadar çok saçın var ' derdi

Malum, bir erken yaşta saçı dökülenler bulunmakta, bir de karizmayı çizmemek ya da karizmayı arttırmak için saçını sıfır numara kestirenler var

Ne kelim ne de tarama özürlü...Ucu gönlüm gibi ardından süründü

Bir adım daha da ileri gidersek, herhangi bir yabancı şarkıcıya benzemek için saçlarını kazıtıp peruğunu çıkardı...Peruğun ağarıp ağarmadığına baktı ve birdaha da takmadı

Benim oyum her zaman olduğu gibi doğal olandan yana.

Kel ve göbekli erkekler hakkında konuşup tartışmak isteyenler için Amerika' da bir dernek kurulmuş

Küme çalışması vs faaliyetler için ilham kaynağı gerekir

Şimdi sırma saçlarım ve üstelik yeni kızıla boyamışken benim de başım kel mi?

Bayanlardan olmaz! Erkeğe mahsustur bu!

Erkeklik hormonunun fazla salgılanmasından kellik oluyor derler

Hıh ... hiç te bilem değil

Japonya da bir televizyon şovuna katılan adam, kendi geliştirdiği ürünü kullanmış fakat bir hafta sonra başı kel olmuş

Nuri isimli arkadaşın da başı keldi. Ne demekse artık?

Adamın üç tel saçı varmış. Berbere gitmiş

Arkadaşımın biri inanmaz, insanın saçları seks düşkünlüğünden dökülür diye

Bende tam karar veremem genetik desem atalarında da var ama onlarınki neden dökülmüş ki?

Daha ilk maaşımızı bile almamışken hemen icraat bekliyorsunuz

İhtarlarıma rağmen bu şekilde saygısız hitapları devam edince bir gün telefon ettim

Sekreteri çıktı, ' Keltoş Nuri Bey' le görüşebilir miyim?' diye sordum

O çoktan ' Mustafa Abi, Sayın Mumcu ' demeye başlamıştı

Kel arkadaşların konuya dikkatlerini çekmek istedim

Oğluma bu güzel yazıyı okudum. Şirket avansı bari verin de kartuş. A 4 filan alalım.

Kel başa şimşir tarak

Yarım kel kafalılar sol yandan saçlarını uzatıpta sağ yana atarak kellerini kapaltmazlar mı hasta olurum

İri yarı post bıyıklı, kır şaçlı adam birden için için gülmeye başladı

Efendim, grup çalışmasındaki yerimi savmış oldum yerime oturuyorum

Çok keyifli.

...

Devam Edecek...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..