Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Melek Danışmanı Sabiha Rana

Antidepresan T.A.Ş. Melek Danışmanı Sabiha Rana
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Melek Danışmanı Sayın Sabiha Rana... “Melekler yüreğinizden öpsün” sözünün mimarı... Zarif akıllı ve cesur bir Hanımefendi.

Sabiha Rana kimdir?

Allah bilir! Kendisi de bilmiyordur.

Biz İstanbullu kadınlar KEK miyiz?

Üzümlü diye duymuştum!

Gaflet akşamdan kalma mı?

Sabaha hiç varmadı!

Sevgiyi parayla pulla satışa çıkarsak ucuza mı gider?

Sudan ucuz biliyorum!

Gönül yazar mı şair mi?

Dinler efendim.

Gelin ve damadın ortak yönü nedir?

Aynı günde evlenir, aynı günde gerdeğe girerler... :)

Tarih? / Kayıp zaman / Zaman? Hasır altında olan / O da içimde yanan / Hani zaman zaman. . . . . . Boşluğu doldurur musun?

Havayla doldurmama izin var mı?

Noel Baba tonton bir adam ise Nail Baba nasıl bir adamdır?

Baba adamdır.

Antidepresan T.A.Ş. ile ilgili düşüncelerini alabilir miyim?

Keşke bir torpilim olsa da o şirkette çalışsam diyorum!

Başkasının sınırlarına girenlere çürük yumurta atılabilir mi?

Bence yumurtaların çürümesini beklemeyelim!

Pakize Hanım ve Şaziment Hanım elti olup birbirine küserler mi?

''Elti gemisi yürümez'' derdi rahmetli ninem.. Ben de diyorum ki yüzdürebilene aşk olsun!

Diyet yemekleri yemeğim öncesinde mi yenilir sonrasında mı?

Önce yenilir, sonra ana yemeğe geçilir..

Son olarak ne söylemek istersin?

''Melekler yüreğinizden öpsün Sayın Yazarım'' :)

:) Antidepresan T.AŞ. Melek Danışmanım Sayın Sabiha Rana; seni Antidepresan T.A.Ş. de görmek büyük keyif. Katılımına teşekkür ediyorum.

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=612144

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-melek-danismani-sabiha-rana/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..