Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '08

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Muhasebe Müdürü Dilek Ç.

Antidepresan T.A.Ş. Muhasebe Müdürü Dilek Ç.
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Muhasebe Müdürü Sayın Dilek Ç... İnsan gibi insanları seviyor. Her Pazartesi diyete başlıyor... Gözlerinde her daim yaramazlık yapmaya hazır ve nazır bir çocuğu görebilirsiniz... Kompleksiz keyifli antidepresan bir dost.

Dilek Ç. kimdir?

Öğrencidir... Hayattan öğrenecekleri hiç bitmez, bazılarını uygular, işine gelmeyenleri sümen altı eder :)) Yalnızlığı sevmez, sülalesine,ailesine, eşine, kızına, vatanına, milletine, bayrağına düşkün…Hayatı gerektiği kadar ciddiye alır... Gerisini Allah’a havale eder. :)

“Zabaanan diyom iş gormiycesem bacanak gile gidiyok oradan geç galabilirim” cümlesi bir Atasözü müdür?

Truva Savaşı'nın meşhur kahramanı Akhilleus'un (Aşil)’ e ait bir atasözüymüş sanırsam... Kendisi aslen Çorum, Osmancık’lıymış :)) Bizim elemangil söylediydi :)

Her sabah yelinde uyanırsın gönül / gözüne vuran büyülü güneşle / sanırsın hiç batmayacak / her an sana bir ömür. . . dizelerini okuyan gendi gendine dıkanır mı?

Vııışşş! Ben bile gendi gendime dıkandım... Hoşşikk!!!

“Uff Dilek senin ayağın, inme sandalyeden” desem sandalyeyi kafama geçirir misin?

Geçirmem, geçiremem, Güner Sultan (anam)gelir gözümün önüne hala tırsarım kendisinden vallaha :) Şimdi dese ayağın uff olmuş otur şuraya! Oturur kalkmam yeminlen:)

Boyyy! Menim balam gelifti, gavağında ölüm. . . . . . Boşluğu doldurur musun?

A Dilek ! Bana kontör yollasana :))

Cep telefonu almış Nergis nenem, elinden düşürmüyo ya :))) Beni de ne zaman yakalasa kontör istiyor :)

Seni iki genç seviyor olsa, biri terzi olsa biri de yüksek tahsil okuyor olsa ve sen hiçbirini sevmesen ne yaparsın?

Beni sevmeyen bitlensin :)))

Yine arar Tuğrul’u bulurum :) peh pehhh politikaya bak bie :) ( Okur mokur neme lazım) Haaa! Okumayacağını bilsem yanıtım şu olurdu... Banane kim severse sevsin, şu andaki aklım olsa kimseye yüz vermem yer içer gezerdim tek tabanca hehehe :)

Hayatının resetlediğin anılarından birini anlatır mısın?

Simay’ı ilk kucağıma aldığım an... O günden önceki her güzellik yada her acı benim için önemini yitirmişti :)

Antidepresan T.A.Ş.' nin 2009 falında neler görünüyor?

Hımmm! Beleş fal he ? :) Valla kriz mriz etkilemez koskoca Ticaret A.Ş. , 2009 da eski katılımcıların yanına yeni elemanlar görüyorum, koskoca bir aile şirketi olacak, sizin çabalarınızla kökleri sağlamlaşacak ve engellerden, negatif dış etkenlerden etkilenmeyecek. :)

Prenses Simay’la birlikte aynanın karşısına geçip, “ayna ayna güzel güzel ayna, söyle bana en güzel kim?” diye sorduğunuzda ayna dile gelmeye cesaret edebiliyor mu?

Bizim ayna dilsiz :) Bana güzel dese Tuğrul’dan tırsıyor :) Pısa pısa bu hale geldi garibim :) Çaktırmadan bir propaganda gireyim mi :)) Pısma pıstıkça sıra sana gelecek... Çok özgün oldu değil mi ?:)

Bizim prensesin yanında da ben aynaya bakmaya tırsıyorum :) Hele makyaj falan yapmaya hiç cesaret edemem çok hiddetleniyor, rimeli gözüme sokuverir valla :) Kız çocuğu böyle işte işi gücü anayla uğraşmak :)

“Tezcanlısın duygusalsın... Dokunsalar akar yaşın... Annen, baban, çocukların... Sen onlarsın ne yaparsın... “ manisinin anafikri nedir ve hangi sakızdan çıkmış olabilir?

Her daim diyette olduğumdan şekersiz sakızdan çıkmıştır. :) Kalın kabuklu , içi yumuşak yengeç için :)

Hiç böyle bir aşk yaşadın mı? ( Şiir öyle güzel ki, soruyu sırf bu şiiri buraya yazabilmek için uydurdum)...

sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin / kocaman denizlerde ender bir balık gibisin / bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürürsün / sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin...

Tek aşk yaşadım... Alternatiflerinden haberim yok :) Ama genel olarak o dönemler normal olmak zor... Hastalık fikrinde Asaf’a katılıyorum :)

Aşk nedir ve aşkın tek sebebi nedir?

Ben bilmem Asaf bilir ) Aslında bir tek sebebi de olmaz ama önemli sebebi de hayata tutunmak evet... O heyecan... O kalbin atışı... İnsana yaşadığını anımsatır... (Len görende bir aşktan ötekine koşmuşum sanır :) Oysa valla bir kez yaşadım 16 yaşında... Yav o da aşk mıydı bilmiyorum ki :)))

Son olarak ne söylemek istersin?

Klişe olacak ama gerçekten ve çok içten söylüyorum... İyi ki MB var... İyi ki ben de buradayım... Sizin ve sizin nezdinizde tüm Antidepresan T.A.Ş. üyelerinin, tüm MB üyelerinin 2009 yılını şimdiden kutluyor, sağlıklı ve huzurlu nice yıllar diliyorum.

Dipnot: "hiç böyle bir aşk yaşadın mı" sorusunu cevaplamayı da ihmal etme

Etmem :)

Etmedim :)

Eder miyim ?

Teşekkürler sevgili Esma, çok keyifliydi. Sevgiler

:) Antidepresan T.A.Ş. Muhasebe Müdürüm Sayın Dilek Ç... Söyleşiden çok keyif aldım eminim okurlar da aynı keyfi alacaklar... Geldiğin için teşekkür ediyorum... İyi seneler...

Ve Özdemir Asaf’a şapka çıkarıyorum...

sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin / kocaman denizlerde ender bir balık gibisin / bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürürsün / sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin...

Şiir ve sen ne iyi ettiniz de geldiniz... Sefalar getirdiniz...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=976897&rn=Q5

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-muhasebe-muduru-dilek-c/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..