Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Bülent Göncü

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Bülent Göncü
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Bülent Göncü... Sanatçı, modacı, iyi yürekli, sevgi dolu, uzlaşmacı, antidepresan bir dost.


Bülent Göncü kimdir?

Yaşadığı bu hayata ve bu dünyayı paylaştığı herkese almak istediği her şeyi vermeye istekli bir canlıdır. Bu can bedeninde olduğu sürece fiilen, can bedenden ayrıldıktan sonra da eserleriyle yine bu dünyada yaşamayı seçen ölümsüz faniler arasına katılmak isteyen biridir.

İnsanlar bir acayip olmaya mı başladı?

İnsan zaten diğer yaratılan diğer varlıklar gibi hem çok basit, hem de çözülmesi zor fenomenler arasındadır. Siz neye nasıl bakarsanız, onu o bakış açısıyla gören bir ilizyona sahip olursunuz. Var'ı yok, Yok'u var gören bir çift göze sahipseniz, sıradan acayip insan tanımlamasına girersiniz. Var'ı da var, Yok'u da var olarak gören çok sayıda göze sahip olursanız, sizi sıra dışı ve acayip insan kategorisine sokarlar.

BGTV kanalı yabancılara satılacak mı?

BGTV kanalımız, bildiğiniz gibi uzaydaki bir yıldızdan aldığı sinyallerle yayınını sürdürüyor. Kanalımızı satın alabilecek bir sermaye bulunsa da sinyal aldığımız yıldıza erişemeyecekleri için bu satış çağımızda mümkün görünmüyor.

Rüzgâr Salvador DALİ'yi İstanbul'a mı attı?

Salvador Dali dostum İstanbul'a gelme fikri üzerine çok direnmişti. Sizin gibi sürrealist bir toplumda benim sürrealistliğim gölgede kalır, ben ki egosu en yüksek sanatçılardan biriyim, sizin bu gerçeküstücü ve çarpık yaşam resminize bir sanatçı olarak ulaşamayacağımı kabul ediyorum diye gelmeyi istememişti. Ancak benim İstanbul'da boğaza karşı karşılıklı bir kahve içme teklifime de fazla direnemedi.

Hayat bir cennet midir?

Ben doğduğum günden bu yaşıma kadar hurilerle çevrili olduğum için hayatın bir cennet olduğunu biliyorum. Yaradan insanlığa bir hayat vermiş, insanlar da kendilerine en uygun bir hayatı o hayatın içinden seçerek yaşıyorlar. Ben cennette olduğumu biliyorum, o yüzden başka bir hayata rezervasyon yaptırmadım.

29 harften her birini bir lokomotif olarak kullansan, ardından gelen kelime ve cümleler seni nereye götürür?

Ben harflerin ve kelimelerin sınırlı dünyasından kendime sınırsız bir mutluluk hikayesi yazmayı becerdiğimi sanıyorum. Şimdiye kadar ''Niye bu kadar az harf var'' diye alfabeden hiç şikayet etmedim. Trenin uzunluğu ve kısalığı beni çok ilgilendirmez, beni ilgilendiren o trenle dünyanın her yanını gezebiliyor muyum? Orası önemli benim için.

Büyünün bedeli ne kadardır?

Büyü çok yüksek bir enerjidir. Ben büyücü olmakla övünürüm. Büyülü bir manzara, büyüleyici bir kadın ve büyüleyen bir tablo beni her zaman cezbeder. Büyünüz yoksa bunlara sahip olamazsınız. Tabii ki bu zevkli büyülerin bedeli de ne olursa olsun ödemeye hazır olmalısınız. Evren de zaten bu büyülere ödenecek serveti size hiç naz etmeden verir.

Yaşam karanlığın içindeki koridor mudur?

Ben bir koridor olduğu fikrine katılmıyorum. Yaşamı panoramik manzaralı muhteşem bir eve benzetiyorum. Koltuğuma oturmuş, kahvemi içiyor ve her canlıyı zevkle seyrediyorum. Kimi savaşıyor, kimi sevişiyor, kimi acı çekiyor, kimi de sıkıntı. Televizyonlarda dizi seyretmek yerine yaşamı seyretmek bana daha gerçekçi ve anlamlı geliyor.

İyi bir madenci elmasa mı, elması örten taşlara mı odaklanır?

İyi bir madencinin elmasa odaklanması gerekir. Yoksa elması bulması için tüm evreni kazması gerekir ki, bu da çok yorucu olur. Ben her insanın içinde bir elmas olduğunu bilirim ve bu elmasa odaklanırım. Yok kişi itiraz eder, ben elmas değilim derse o zaman henüz elmasa dönüşmemiş kömür olduğunu bilirim ve elmasa dönüşünceye kadar sabrederim.Her kömürün içinde bir elmas saklıdır. Ben bugün çok zenginsem olmuş elmasları topladığım içindir. Bakın, ben buradan bile görüyorum içinizdeki elmasları. Öylesine keskindir gözlerim.

Antidepresan T.A.Ş. sence nasıl bir oluşum?

Kavramsal olarak baktığımızda zıttınız olan Depresan T.A.Ş. mensuplarının yıkıcı faaliyetlerine karşı kurulmuş olmalısınız. Rekabette her zaman yarar vardır.

Günün Yasası, Fırsat Yasası mıdır?

Her ülkenin yasası olduğu gibi insanların da kendi yasalarını oluşturmaya gereksinmeleri vardır. Ben de uzun yıllardır insanın evrensel yasalarla kendi yasalarının uyum içinde olması gerektiğini savunuyorum. Evrensel yasaya uyum göstermeyen bir yasa insanı hedeflediği güzel ideallere ulaştırmaz. Yasası olmayan bir canlıya, başka yasalar egemen olmaya başlar ki, bu o canlıyı mutsuz edebilir. Ben Türkiye Cumhuriyeti yasalarına bağlı bir vatandaş olduğum gibi kendi yasalarımla yönettiğim bir Cumhuriyet alanına sahibim. Kendi özgürlük bayrağım kendi içsel ülkemin burçlarında dalgalanmaya devam ediyor. Türkiye Cumhuriyeti bayrağına da, Atatürk'e de son derece bağlıyım ve aynı zamanda kendi bayrağım altında özgürce bu dünyada varolmanın kıvancını duyuyorum. Çifte vatandaşlık gibi bir şey bu. Bu bana çok farklı bir yaşam tarzı ve fırsatlar yaratıyor.

Bir ürün olsan hedef kitleni nasıl belirlersin?

Ben marketlerde, süper ve hiper marketlerde insanların göz hizasına gelen raflarda durduğum için insanlar beni çok rahat görür. Benim alıcı hedefim tutkulu, cesur ve fantezileri yüksek (J) grubu müşterileridir. Henüz bu grubu keşfedemeyen diğer ürünler olmadığı için rakibim de doğal olarak yok. İçsel zenginliğe sahip tutkulu, cesur ve fantezileri yüksek sıra dışı insanların yaşamında iddia ediyorum ki, en iyisi değil, tek ürün benim. Amacım rakiplerimin artması, bulunduğum rafta karizması güçlü ürünlerle sağlıklı rekabet yapmak.

Son olarak ne söylemek istersin?

Ben bu yaşamın şanslı kuluyum. Güzel ve harika olan her şeye dokundum. Dünyayı gezdim. Dünyanın en güzel işini yapıyorum. Çok güzel bir kızım ve çok güzel bir sevgilim var. Ayrıca dünyanın en güzel kadınları ile arkadaşlık ediyorum. Tutkuluyum, cesurum ve sıradışı hayallerim var. Sanatçıyım ve çok büyük bir sanat koleksiyonuna sahibim. Sadece belirli bir yatağım yok. O nedenle her yerde sevişebilirim.

Son söz: Bu güzel sorularla cennetime geldiğiniz için size çok teşekkür ediyorum. Ahret sorularına bile hazır olduğum anda gelen bu harika soruların şimdiden bana sorulması, öteki cennettin soruları gibi geldi. Elinize ve yüreğinize sağlık. Sizin aracılığınız ile blog dostlarıma harika bir yaşam diliyorum. Sevgimle.

:) Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Bülent Göncü; bu güzel söyleşi için teşekkür ediyorum. Sana cennetinde kızın ve sevgilinle mutlu bir yaşam diliyorum.

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=702908

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-uyesi-bulent-goncu/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..