Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Erol Işık

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Erol Işık
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Erol Işık... Her sektörde önce insana yatırım yapılması gerektiğini savunanlardan... Mizahi yönünü hemen hemen tüm yazılarında görmek mümkün. Keyifli antidepresan bir arkadaş.

Erol Işık kimdir?

Bunu ben de merak ediyordum. Onun için google sayfasına girerek (“) içinde Erol Işık yazdım. Tam 26800 sonuç çıktı karşıma. Hürriyet gazetesi magazin bölümü müdür yardımcısı, Bilecik müzik öğretmeni, Balıkesir HYP milletvekili adayı, Havuç çeşitleri verim denemesi yapan genetik mühendisi, endüstri meslek lisesi öğretmeni, Lefkoşe’de oto boyacısı, emekli polis, bunların yanında 2004 yılında 3 er ay arayla trafik kazasında iki, 2006 yılında da cinayete kurban giden bir olmak üzere, onlarca Erol Işık’a rastladım. Bu arada kendime de rastladım tabii ki. Arama motorunun ikinci sayfasında, Milliyet Blog yazarı Erol Işık yazıyordu. İşte o bendim.

Balık burcu insanının Pinokyo’yla akrabalığı var mıdır?

Balık burcu insanı duygusaldır. Gözyaşlarını tutamaz. Aslında pinokyo da duygusal bir kukladır. Pinokyo yalan söyleyince burnu uzar. Balık burcu insanı siyasetçiyse burnunun uzadığını kendisi ve yakın çevresi farkedemez. Pinokyo ile balık burcu siyasetçisinin bir benzerliği daha vardır. İkisinin de ipleri başkalarının elindedir.

TDK yenilikçi mi?

Yakında TDK nın başına, “Laikleri şişe geçireceğim” diyen danışman gibi biri geçerse o zaman yenilikçi olup olmadığını anlarız.

Batan inşaat şirketi ne ara toparlanıp uluslararası şirket oldu?

Onu hatırlayamadım ama eğer siyasi destek almışsa bu ara çok uzun değildir.

Otomobil alarmını neden en son otomobil sahibi duyar?

Nasıl olsa otomobilimin alarmı var, kimse çalmaz diye düşündüğünden derin uykudadır kendisi.

Yüksek sesle cep telefonuyla konuşanların telefonunu yere atıp üstünde tepinmek müstahak mıdır?

Cep telefonunun üstünde tepinmemek için Antideprasan T.A.Ş. ye üye oldum zaten.

Düşünen mi bilen mi gören mi?

Düşünmeden bilmek ezber, düşünmeden görmek anlamsızlıktır. Tabii ki düşünen.

Antidepresan T.A.Ş. hakkındaki görüşlerini alabilir miyim?

Antidepresan üyelerinin yazılarının passifloradan daha etkili olduğunu düşünüyorum. Üstelik bu yazıların yan etkisi de yok. Herkese tavsiye ederim.

Halkın mutlu olan % 57.9 unun çocukluğuna inmek gerekir mi?

Mutlu olan halkın değil de, halkın yüzde 57,9 mutlu olduğunu söyleyen ve söyletenlerin çocukluğuna inmek gerekir aslında.

Kan emiciler dişi sivrisinekler midir?

Dişilerin kan emdikleri bilimsel olarak kanıtlanmıştır. Bazı erkekler ise belli bir karşılık aldıklarında kanlarının emilmesine hoşgörüyle bakarlar.

İçimizdeki yaratığı nasıl bastırırız?

İçimizdeki yaratığı, yoga ve meditasyonla bastırabiliriz. Ancak aramızdaki yaratıkları nasıl bastırırız onu şimdilik bilemiyorum.

Ahmaklar için özel yazı yazana ne nedir?

Psikolog veya psychiatrist denir.

Son olarak ne söylemek istersin?

Öncelikle birleştirici kişiliğiniz için size teşekkür ederim. Bu söyleşilerde öykü yazarlığının dışında araştırmacı gazeteciliğin de çok güzel bir örneğini vermişsiniz. Bu arada küme çalışmalarınızı da ihmal etmemenizi hatırlatır, saygı ve sevgilerimi sunarım.

:) Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Erol Işık; bu güzel söyleşi için teşekkür ediyorum... Küme çalışmalarına bir süre ara verdim ama devamı gelecek.

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=716761&rn=QQ

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-uyesi-erol-isik/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..