Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Gülden Işık

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Gülden Işık
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Gülden Işık... En eski en vefalı dostlarımdan... Bana göre en belirgin özelliği, duygusal yönü ve olaylara akılcı yaklaşımı... Sandığında sevgi biriktirmiş, vefa biriktirmiş son derece keyifli bir Hanımefendi...

Gülden Işık kimdir?

Duygusal, sıkıntısını içinde yaşayan, ağlarken güldüren, sır saklamasını bilen, dedikoduya yüz vermeyen tipik bir yengeç Gülden... Bu günlerde, “yaza gelecek” haberini aldığı ikinci torununa yün yelek örmekle meşgul ;))

Tevekkül nedir?

Ne demişler, “eşeğini sağlam kazığa bağla, sonra Allah’a havale et”... İşte bu cümleden ne anladığındır tevekkül... Ben çaresizliği anlıyorum.

Isput, hılışka ve yumurta arasında nasıl bir ilişki var?

Yaza merhaba diyerek ortaya çıkan hılışkanın, (ıspıt,zırbıt) “yumurtasız olamam” diyerek onu hep yanında istemesidir.

Kızlar kahve içerse nişancı mı olur?

“Kızlar kahve içerse nişanlısı kara olur” derlerdi bizim zamanımızda; tam aksine sarı oldu valla ;)) ama siz, “nişancı mı olur” demişsiniz ! Bak, şimdi buna ne cevap vereceğimi bilemedim.

Yazmak aynı’yla yüzleşmek midir?

Dürüst ve çıkarsız yazılıyorsa öyledir.

Aşk nedir, nasıl yaşanmalıdır?

Aşk, karşılık beklemeden olanları olduğu gibi kabul ederek, sevdaya davetiye çıkarmaktır. Günümüzdeyse arabası, evi, parası olanla yaşanmalıdır !

Matematik yalan söylemiyorsa, F.D yalancı mı?

F.D. de kim... Ne?.. Anladıysam arap olayım... ;))

Sevgili bir odunsa partneri oduncu mudur?

Yok yok oduncu değildir, olsa olsa odunu yontan bir marangozdur ;))

Bu güzel yüreği neye borçlusun?

Okuma yazması bile olmayan annemin, yaşadığı sürece uyguladığını gördüğüm bir sözünü kulağıma küpe yapmama borçluyum. “Sana taş atana sen ekmek at, bir gün mutlaka attığın karşına çıkacaktır.” (Zaman bu konuda beni hiç yanıltmadı.)

Gurura astar verilirse tavrı ne olur?

Şımarır, daha bir güçlenir. Ona değil astar, yüz bile vermemek lazım.

Herkeme evleri dile gelip konuşsa ne anlatır?

Çatılarımızın altında yaşanılan onca hayat sahnelerini fırınlarda yakarak, geçmişin izlerini yarınlarda yok ettiğinizin farkında mısınız ? derdi.

Anidepresan T.A.Ş. için görüşlerini alabilir miyim?

Büyük bir şirket, olmuş ve olacaklar için tedbirleri hazır, hacı yatmaz gibi sırtları yere gelmez elamanlardan oluşmuş maşallah !

Son olarak ne söylemek istersin?

Çağrınızı aldığımda hiç tereddütsüz kabul ettim. Yazdıklarımın aynası gibiydiniz çünkü. Şimdiye dek bu söyleşiye katılan, katılacak olan arkadaşlara buradan sevgi ve saygılarımı gönderiyorum. Ve de, “Güzel Esma Allah gönlüne göre versin” diyorum.

Bir de, “kahrolsun güçsüzü ezen zihniyetler” diyorum.

:) Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Gülden Işık, bu güzel söyleşi için teşekkür ediyorum. Tıpkı yazılarındaki gibi sımsıcak bir söyleşi oldu :) Keyif verdin, yüreğine sağlık.

:) F.D. Feridun Düzağaç... Rock şarkıcısı... Bir şarkısında, “gel tanışalım önce/ben kısaca F.D/ama sen bana uzun uzun/seni seviyorum de... diyor.

Bir başka şarkısında ise; kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz/ bu matematik bizi kandırıyor hocam/elde var sorular/gözyaşları/boş umutlar/ hesaplar tutmaz/tutmaz hocam... diyor.

:) Sayın Yazarım, ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=664915

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-uyesi-gulden-isik/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..