Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Murat Kocaadam

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Murat Kocaadam
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Murat Kocaadam... Sessiz adımlarla MB’a gizlice girip en çok da E-GÜNLÜK yazarak keyifli bir çizgi yakaladı... Her bloğunun sonunda “Biliyor musun, Çirkin söz, Güzel söz” başlıkları altında ilginç bilgiler verdi. İşte size örnek:

Biliyor musun: En çok tek bir sesli harf kullanımı: Badanalayamayacaklardansalar (12)

Çirkin söz: “Kötü kadınlar bunaltır, iyi kadınlar sıkar” (Oscar Wilde)

Güzel söz: Uğrunda ölebilecek bir şeyin yoksa; bu sizin yaşam mücadelesi için uygun olmadığınızı gösterir. (Martin Luter King)

Murat Kocaadam kimdir?

Murat'ın büyüyüp, kocaman adam olmuş hali...

Araç kullanırken sol elimizle hangi atraksiyonları yapabiliriz?

En önemlisi baş parmağımızı, işaret ve orta parmak arasına sokup, camdan çıkararak, bu ülke'de olanlara karşı sallayabiliriz.

Ertesi gün gelenler yanlarında ne getirmeliler?

Sigara, rakı, çay (yeşil olursa iyi olur) sirke. Ayrıca özel gerek duyacakları şeyleri de getirebilirler. Fazla mal göz çıkarmaz...

Kim demiş kadınlar araba kullanamaz diye?

Benim tanıdığım kadınların hepsi "kadınlar araba kullanamaz" diyor. Ben kesinlikle demiyorum. Kadınların sadece Mars'da araba kullanmalarının daha sağlıklı olacağını savunuyorum.

İkinci katta oturanlar köpek havlamasından şikayet ederse, kat değiştirmelerini önerebilir miyiz?

Hayır kat değiştirmelerini önermeye gerek yoktur. Bir akşam misafirliğe gidip, köpeklerin ötemediklerini, miyavlayamadıklarını, anıramadıklarını, sadece havlayabildiklerini anlatıp, bilgilendirmek yeterli olacaktır. Eğer yeterli olmazsa, balkonlarına iki üç silah mermisi, el bombası atıp polise haber vermek en geçerli ve kesin çözümdür. Tabi ne de olsa komşumuz olduğu için "gelgenekon" soruşturmasının içine girdikten sonra ara sıra ziyaret etmek yerinde olacaktır.

20 Şubat doğum günün. Mutlu yıllar diyerek yaşını sormuyorum… Kaç yaşında hissediyorsun… Neden?

Yaşımı küçüklüğümden beri hep iki yaş fazla söylerim. 49 yaşına gireceğim, ve soranlara 51 diyeceğim. İnan bana, sorun benim yaşım değil. Kendimi kaç yaşında hissetmem gerektiği sorun yaratıyor. 17 yaşındakilerden hızlı koşuyorum, 20 yaşındakilerden daha güçlüyüm, 30 yaşındakilerden iyi seks yapıyorum, 40 yaşındakilerden daha fazla nefes alıyor ve en az onlardan on kat daha sağlıklıyım.. Bu konuyu aydınlığa kavuşturmak için bütün bilim adamlarına yazı yazdım ama halen bir sonuca ulaşamadım. Lütfen bana yardım edin. Ben acaba kendimi kaç yaşında hissetmeliyim?

Pazartesi günleri herkes hoşaf gibi olurken senin canavar gibi olman biraz abesle iştigal etmiyor mu?

Evet doğru söylüyorsun. Bu konuda çok sitem, tenkit ve eleştiri aldım. Hoşaf gibi olmayı çok denedim ama yapamadım. Lütfen beni affedin. Bu her halde genç olmamla alakalı...

Oyuncakla oyuncak olmayan şeyler arasında ne fark vardır?

Çok büyük fark vardır. Aslında oyuncak sanılan şey gerçekte oyuncak değildir. Oysa oyuncak olmadığı iddia edilen her şey oyuncaktır. Bu tamamen sizin oyuncağa bakış ve onu oyuncak haline getirme becerinizle alakalıdır. Örneğin bir arkadaşınızı bile onun sırtına binerek oyuncak haline getirebilirsiniz... Barbi bebek kolleksiyonu yaparsam kız arkadaşım beni terkedebilir.

Dünyanın en değerli varlıkları kimlerdir?

Hep söylerim, Suçlulardır. Onlar olmazsa Dünya'da hiç bir düzen, devlet, sistem olmaz. (geniş açıklaması blog'umda)

Virüsün soyadını ne koyalım?

"Adamı" koyalım. Olmayan şeyleri yaratan "bilim adamları" nı her zaman anmış oluruz. Korkanlar yakalanıyor, korkmayanlara bulaştığı anda "virüs yalan" adlı kişi hayata veda ediyor...

Antidepresan T.A.Ş. hakkındaki görüşlerini alabilir miyim?

Antidepresana ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.

Yüzlü yüzlü dükkan açmak gerekir mi?

Hayır kesinlikle gerekmez. Yüzsüz dükkanların bu kadar çok olduğu bir ülke de kesinlikle bölücülük, ayrımcılık ve haksız rekabet yaratır. Yüzsüz dükkanları çoğaltmalıyız ki ülkemiz daha müreffeh günler görsün. Eğer bir ortaklık denemek istiyorsak "yüzlü yüzsüz" dükkan açmak daha doğru olur diye düşünüyorum...

Son olarak ne söylemek istersin?

Her söylediğim, son söylediğimdir. Dediğim dedik, çaldığım kapı zilidir. "ilk söylemek istediğim" sorulmayan bir yerde "son söylemek istediğim" olamaz... Şaka şaka. Sorular çok zordu, beni perişan etti. Bittiğine mutlu ve sevinçliyim. Sevgilerimi iletiyorum...

:) Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Murat Kocaadam; nezaket gösterip katıldığın için teşekkür ediyorum.

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1166730

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-uyesi-murat-kocaadam/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..