Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Ümit İpekçeker

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Ümit İpekçeker
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Ümit İpekçeker... Kendisini çok sıkıntılı günlerimde tanıdım. İyi dilekleriyle moral verdi... Sıradışı ve sert görüntüsünün altında pamuk gibi bir kalbi olduğuna inanıyorum.

Ümit İpekçeker kimdir?

Bir garip beni Adem'dir.
Gariptir: Don kişot gibi yel değirmenlerine saldırmaktadır.
Gariptir: Dereleri tersine akıtacağını sanmaktadır.
Gariptir: Onur, şeref gibi manevi değerlerin insanı yücelttiğine hala inanmaktadır.
Gariptir: Kendi doğruları adına bedel ödemekten hala usanmamıştır.
Gariptir: Akıllar dağıtılırken gerilerde kaldığını, aslan payının ön sıralardakilerce paylaşıldığını bir türlü idrak edememekte, yaşadığı bunca olaya rağmen ders almamakta direnmektedir.(

Yazı yazdığı sitelerde garip garip kod adı arkasına sığınarak gerçek imzasıyla yazı yazma ''gafletinde ''bulunanlara akıl verenlerden, hesap soranlardan, tepeden bakanlardan, küçük görenlerden uzak durmakta, fırsatının bulunca yüzlerine ayna tutmaktadır.
Gariptir: Şehrinin simgesi yeşil'e kara sevda duymakta, aynı renkleri taşıyan takımına aşkla bağlanmaktadır.
Gariptir: Kendi acziyetine bakmadan; okuduğu kitaplar hakkında yargıda bulunmakta, hatalarını gün yüzüne çıkarmaktan haz duymaktadır.

Ayı neden orada bulunuyordu?

(Hangi Ayı'yı kast ettiğinizi tam olarak anlayamadım)
Doğa sevgisi nedeniyle orman ahalisine garip bir hayranlık duymakta, yazılarında konu yapmakta, bazende Ayı'ları simgeleştirerek hak edenin üzerine salmaktadır.

Picasso da kim oluyor, bizim hayallerimizi süsler mi?

En azından benim hayalimi süsleyebileceğini sanmıyorum.
En basitinden benim hayalim;hatıralarımı ve tecrübelerimi yazarak çok tutulan bir kitap haline dönüştürmektir.
Bu hayali ne Picasso ne bir başkası tuvale dökebilir, ne de hakkıyla betimleyebilir.

İki aşk arasında iskele sancak mıdır?

Bu soru benim için çok sıradışıdır.
Bir zamanlar platonik ilgi duyduğum birinin gıyabında şiirler yazıyordum, suç ve eylem aletim (şiir defterim)ele geçirilerek imha edildi..
O günden beri iskele- sancak demeden bodoslama gitmeyi tercih ediyorum.

Sabah şeytanın, akşam meleklerin avukatlığını kim yapar?

Meleklerin avukatlığını kimin yaptığını bilmiyorum. Şeytanın avukatlığına soyunduğumu rahatlıkla söyleyebilirim.
Tepki mi?
Korkunç oluyor... Hemen kapıyı gösteriyorlar!... sanki çok umurumdaydı!...

Leyleğin ömrüyle insan ömrü arasında ne fark vardır?

Galiba ikisinin de ömrü laklakla geçiyor.

Posta güvercinleri şahinlere mi hizmet eder?

En fazla yem olurlar...

Antidepresan T.A.Ş. sence nasıl bir oluşum?

Sıradışı...Akılcı, enteresan.. En ketum insanları bile çözülmesini temin eden zeka örneği sorularla hazırlanmış yazılar kişinin zihinsel DNA'sını çözerek deşifre ediyor, farkında olmadan bülbül gibi şakımasını sağlıyor...Depresif hallerde okumak sanırım sinirlere olumlu etki yapıyor, pozitif tepkimeye neden oluyor.

Bilgisayarda problem çıkınca çocukların trip yapması adetten midir?

O soruyu asıl benim sormam gerekiyor.
Herkesin çocuğu benim çocuklar gibi tepki veriyor mu? Yoksa sadece benim çocuklar mı farklılar?

Hayali düşmanları kaçırıp nereyi fethetmek istersin?

Gönülleri...
Gerçekten gönülleri fethetmek isterdim.Galiba benim mayamda agresif, negatif unsurlar fazlasıyla mevcut... Bu nedenle beceremesem de, gönül yapıcılara hayranlık duyuyorum.

“Sosyal Güvenlik Reformu” denildiğinde ürpermek gerekir mi?

Hem de ne biçim!...
Sadece ürpermek yetmez, mümkün olduğunca uzağa kaçmak gerekir.

Çarkçı Ahmet Usta çark etti mi?

Benim çocukluğumda Ahmet usta yaşlı bir insandı, uzun yıllar önce çark etmiş, (aslında malüm) bilinmeze doğru yolculuğa çıkmış...

Son olarak ne söylemek istersin?

Mizahın ağır bastığı bir blogda konu kahramanı olma fırsatını bana bahşeden şahsınıza teşekkür ediyorum.
Burada değindiğim konuları kendi sayfamda dillendirmeye cesaret edemezdim.
Malum.. Adımız çıkmış doksana, inmez seksene ...
Ne zaman kıyısından köşesinden kendimden bahsetmeye yeltensem, birileri; ''adam yine havalandı'' diyorlar..
Bu defa bunun suçlusu ben değilim. Beni yazan sizsiniz.
Selamlar...

:) Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın yazarım Ümit İpekçeker; rahat olun ortada bir suç yok. Hangi fikri savunursak savunalım önce birbirimizi dinlemeyi öğrenmeliyiz. Kendimiz gibi düşünen insanları nasıl ki saygıyla dinliyorsak, farklı görüşlerdeki kişileri de görüşlerine saygı duymasak da kişiye saygı duyup aynı özenle dinlemeliyiz... Anlamayanlar da bunu zamanla anlayacak... İnşallah...

Sayfamda bunu başardığıma inanıyorum. Bu güne kadar gerek bana gerekse konuklarıma karşı bir olumsuzlukla karşılaşmadım. Bundan sonra da karşılaşmayacağıma eminim.

Şirketimize çok yakıştığını düşünüyorum.

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=596149

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-uyesi-umit-ipekceker/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..