Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Halkla İlişkiler Müdürü Murat Gülcek

Antidepresan T.A.Ş. Halkla İlişkiler Müdürü Murat Gülcek
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Halkla İlişkiler Müdürü Sayın Murat Gülcek... İzmir’li ve aynı zamanda MB yakışıklımız. Keyifli yazılarının dışında beyefendi kişiliğiyle de sevdiğim antidepresan bir dost.

 

Murat Gülcek kimdir?

 

İzmir gibi büyük bir kentin varoşlarında doğan, kentliler arasında arabeski en çok kullanan, hâlâ eski çağlardaymış gibi yaşayan, kendisini Çakıcı Efe sanan biridir...

 

Efelerin yüreği neden çatal olur?

 

Kaşık olacak hali yoktu ya !!!

Kaşık yuvarlak olur, kadına yakışır. Efe’ye yakışsa yakışsa çatal yakışır.

Şaka bir yana bir Egelinin, bağlamanın tellerine her vurulduğunda tüylerini diken diken eden, yüreğini sızlatan 9/4 lük bir zeybek türküsünde geçen sözdür bu. Hatta türküden de öte; bir duruş, hayatı bir başka duyuştur. Dumlupınar denizaltısı batarken içindeki denizcilerin söyledikleri son türküdür...

MB yakışıklısı seçildikten sonra hayatında ne değişti?

 

Bu güne kadar hayat bir yalanmış. Şimdi ise gerçekleri öğrendim. Rolantide giden hayatım tapa gaz oldu. İlk önce ajanslardan ve kızlardan kurtulabilmek için cep telefonumun numarasını değiştirdim. Para bana göre değil ama onsuzda olmuyor. İzmir’de sokağa çıkamaz oldum. Gömleklerimi parçalıyorlar. Ne yapacağımı bilemiyorum...

 

Yaşam kahve ise, iş para ve mevki nedir?

 

Yaşam kahve ise ben onu içerim arkadaş... İş, para ve mevkide fincan ise pencereden aşağı atarım gider. Çünkü yaşamın kalitesi fincana göre değişmez...

 

Hazır seni bulmuşken; siz İzmirliler, neden kırk yıllık çekirdeğe çiğdem, domatese domat, sandviçe kumru muamelesi yapıyorsunuz?

 

Biz İzmirliler farklı olmayı hep sevmişizdir. Çekirdeği çok sevdiğimiz için ona hep daha güzel bir isimle hitap etmeyi istemişizdir. Güzel bir bayan ismi olan Çiğdem ismini ona verişimizin sebebi budur işte…Uzun konuşmaları sevmediğimiz içinde domatese de domat diyerek geçiştirmişiz. Kumruyu bulanın ise gerçek bir dahi olduğuna inanıyorum.

 

Antidepresan T.A.Ş.' nin 2008 yılı muhasebesini yapmanı istesem?

 

Antideprasan 2008 yılında mükemmel bir çizgi yakalamıştır. Tüm profesyonellerin toplandığı büyük bir atmosfer olmuştur. Tek zarar ettiğimiz konu lodos’ta uçan şirketin çatısı olmuştur. Buna istinaden çatı hesabında ki paramızla bu konuda ki hasarda en aza indirgenmiştir. Bu çatı altında olmaktan mutluluk duymaktayım. Halkla İlişkiler Müdür yardımcısı olarak halkla kalıcı ilişkiler kurmak için çok çalışmaktayım. Hayırlara vesile olsun inşallah...

 

Bu söyleşiler mizah kategorisinde yayınlanacağına göre; Danışman Psikolog Necdet Goncagül, “İzmir’li kızlar evli erkek sever” beyanatında bulunarak mizah sayfamıza girmeyi hak kazandı (!) Sonrasında İzmir’li kadınlardan özür diledi mi?

 

Tabii gelen tepkiler karşısında çark etmek zorunda kaldı. Sadece İzmir’ li kadınlardan değil tüm İzmir ‘ lilerden özür dilemesi hatta affetmemiz için yalvarması gerekirdi. Fakat büyük bir pişkinlikle bunları yapmadı. Bu konuda ona hala kızgınım. Konu açılmışken tekrar şiddetle kınıyorum. Sizde kınayın, herkes kınasın...

 

“Kenar süsü oldum hayatında... Hiçbir şeyin olamamaktansa" sözü senin için ne ifade ediyor?

 

Şu iki cümle gerçekten çok şeyi ifade ediyor. Kişilere göre değişik anlamlar ifade eden cümleler bence. Benim yaşamadığım bir duygu. Fakat yaşayanların olduğuna kesinlikle inanıyorum. Konunun derinliklerinde ise yine arabesk var. Belki arabeske yakın olduğu için ilgimi çekmiş olabilir. Birinin hayatında kenar süsü olmak bence kötü bir şey. Fakat “hiçbir şeyin olmamaktansa” cümlesi olayı başlı başına değiştiriyor.

 

Karşı komşunun duvarına kireçle, “İnadına Göztepe” yazmışlar. Birileri de gelmiş “ İnadına KSK” yazmışlar... Sence bu inat niye?

 

Şehrimizin iki güzide takımının yıllar süren inadı. Son yıllar Göztepe’nin alt liglere düşmesi ile sular biraz duruldu. Ne zaman aynı ligde oynamaya başlayacağız. İşte siz o zaman görün inadı. Bu arada inadına Göztepe’liyiz yani.

 

Gülse, MB Yazarı olmak isterse ona neler önerirsin?

 

Kesinlikle MB sayfalarına resmini koymamasını öneririm. Çünkü MB İzmir toplantısında tüm blog onun güzelliğinden etkilenip İzmir’ e gelebilir.

 

Gülmeyi mi güldürmeyi mi seversin?

 

Soy ismimiz GÜLCEK. Bunu bilerek vermişler her halde bizim sülaleye. Ne zamana kadar Gülcek kimse bilmiyor !!! Doğduğumuzdan bu yana gülüyoruz. Gülmeyi de güldürmeyi de çok seviyorum. Her daim mutluluktan tarafım. Sülalecek çok güleriz. Hayat kahkahalarla daha güzel. Herkese tavsiye ederim.

 

Sence gelmiş geçmiş en büyük icat nedir?

 

Açıklama yapmadan söylüyorum. TEKERLEK.

 

Son olarak ne söylemek istersin?

 

Reel alemi ve sanal alemi, hatta bütün alemleri seviyorum. Burada olmaktan çok mutluyum. Esma Kahraman hanımefendi’ye böyle bir oluşumda bana da yer verdiği için çok teşekkür ediyorum. Okuyan ve paylaşan herkese sevgilerimi gönderiyorum...

 

:) Antidepresan T.A.Ş. Halkla İlişkiler Müdürüm Sayın Murat Gülcek, bu keyifli söyleşi için teşekkür ediyorum... İzmir'li olmasam da bir kadın olarak Necdet Goncagül'ü ben de kınıyorum!..

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/murat_gulcek_-_Yakamoz35/Blogger/?UyeNo=827599

 

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..