Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Diyetisyen Şengül Üre

http://blog.milliyet.com.tr/diyetinfo

29 Kasım '18

 
Kategori
Beslenme
Okunma Sayısı
101
 

Antioksidan İçeriği Zengin Beslenme, Cildinizi ve Bedeninizi Koruyor

Antioksidan İçeriği Zengin Beslenme, Cildinizi ve Bedeninizi Koruyor
 

  Günümüzde rafine gıdalar, paketlenmiş ürünler, şekerli gıdalar, fast food gıdalar, sağlıksız öğünler,yetersiz su tüketimi,egzersiz yetersizliği,tek tip beslenme,katı zayıflama diyetleri,abur cubur ve bol enerji içeren gıdalar, tencere yemeklerinin tüketiminin azalması  beraberinde birçok sağlık sorununu getirirken  insülin salınımını  arttırır sonuçta  kilo ve cilt sağlığı problemleri yaşanmaya başlar.

 Renkli çeşitli ve ölçülü beslenme günümüzde sağlığın korunmasında çok önemli etkilere sahiptir.     Besinsel içeriği kaliteli ve sağlıklı yiyecekler tüketildiğinde ise doğal yolla alınan vitamin-mineral, antioksidan, kaliteli yağlar, kaliteli protein ve karbonhidratlar vücudunuzun sağlığını, cilt sağlığını  ve sağlıklı kilonun  korunmasına yardımcı olur.

    Cilt ve beden  dostu olan “akıllı besinleri” düzenli tüketip, bol su içerek cildin  ve bedenin genç  kalmasına , kilo kontrolüne yardımcı olmak  çok maliyetli bir uygulama değildir. Akıllı besinler  kaliteli ve sağlıklı yaşam adına tüm işlevleri yerine getirirken, cildin parlak, sağlıklı ve elastikiyeti yüksek görüntüsünün devamını sağlarlar.

    Bu akıllı besinlerin başında antioksidan özelliği olan besinler gelmektedir.Antioksidan içeriği  yüksek beslenme ; yeşil yapraklı sebzeler , mor ve kırmızı meyve ve sebzeler,omega 3 içeriği yüksek besinler, ile alınan vitaminler  vitamin-mineraller,sindirilip, emildikten sonra toksinlerle savaşmak adına  tüm vücuda dağılarak görevlerin, yerine getiriler.  

  Kilo verme,sağlık sorunları ve sağlıklı yaşma adına; renkli çeşitli ulaşılabilir,sürdürülebilir beslenme programları uygulandığında,yeterli protein,  E vitamini, C vitamini, antioksidanlar, omega 3  alarak   kaliteli beslenmeden ödün vermeden  yıllara meydan okuyabilirsiniz.

    Mevsimsel özelliklere göre  C vit zengin beslenme ( çilek ,kivi, portakal vb ) ciltteki kolojen dokusunun kaybolmasını engeller,cildinizin yerçekimine karşı koymasına yardımcı olur.Omega 3 kaynaklarından zengin beslenme ise(somon  yağlı soğuk deniz balıkları,    ceviz ) Cilt parlaklığı ve gerginliğini  sağlar.  Gözaltı kırışıklıklarını  yeşil yapraklı  sebzeler maydanoz, roka, dereotu engellerken, domates ve likopen içeriği yüksek besinler ise güneşin  ciltteki harabiyetini azaltır

   Popüler kültürün  etkisi  ile uygulanan, popüler diyetler ile vitamin-mineral, protein, antioksidan açısından fakir beslenme ile  kilo verme yerine su kaybı gerçekleştiği için, beden yaşlanması ve  cilt yaşlanması hızlanır.

www.diyetinfo.com 

 

ETEM SEVİK bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 51
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 80
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

1991 Hacettepe Beslenme ve Diyetetik Diyetinfo-Diyetisyen Şengül Üre. Sağlıklı beslenme ile zayıf..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster