Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Antipatik ayrılık cümleleri

Antipatik ayrılık cümleleri
 

alıntıdır


Herkes hayatında bir kere de olsa kullanmıştır belki şu antipatik ayrılık cümlelerini.

Ne gerek var sanki?

Dürüstçe başlayıp, yalanla bitmesi gerekmezki.

Kısa bir süre ya da uzun bir süre olsun fark etmez. Birini hayatınızın özel alanına dahil edersiniz.

Zamanla onda yaşadığınız heyecan, aşk, tutku veya her ne ise sıkar sizi, ayrılmak istersiniz.

İşte bu noktada zorlanmalar başlar.

Bitirme yolları aranır ve en sudan sebepler sıralanır;

Sen çok iyisin, seni hak etmiyorum. (Neyin peşindesin? Bu kadar kötüydün madem baştan ne işin vardı?)

Ailemle alakalı sorunlarım var. Bir süre görüşmesek? ( Oldu! Bir senin sorunların var çünkü. Kim lay lay lom yaşıyor ki?)

Maddi sıkıntılarım var bu ara. Kendimle kalmak istiyorum.( O niye o? Kendimle deyip arkadaşlarınla görüşmeyi biliyorsun da, bir ben mi fazla geliyorum? Sen şuna seninle sorunlarım var desen?)

Depresyondayım. Bu ara ne dışarı çıkmak, ne kimseyi görmek istiyorum.( Maçlar olunca ekran başında kendini kaybederken, ya da kuaförde zaman tüketirken hiç depresyonun gelmiyor aklına maşallah)

Ben evlenemem. Aileme bakmak zorundayım. Senin zamanından çalmak istemiyorum artık.(Ya bunca çaldığın zaman ne oldu? Aklın nerdeydi? Bu aile hep yok muydu?)

Sen bizimkilerle anlaşamazsın. Çok sorun yaşarız. (e başından beri aynı doğruları savunuyorum aradan geçmiş bilmem kaç ay ya da sene! Yeni mi aydın?)

Bu ilişki çok rutin beni sıkıyor.( bir şey yap rutinden aktife taşı o zaman)

Babam bizi görmüş, beni bir daha arama mesajları.(neden aramıyorum neden? Telefonun elinde işte! Benden mesaj gelince adımımı sesleniyor ahize)

Bunun gibi çevremden duyduğum daha birçok sudan sebep. Allah aşkına dürüstlük çok mu zor? Ya başka birini tercih edersin ya sıkılmışsındır ve farklı bir şeyler yapma isteğinde yoktur hayatındaki insanla. Bitmiştir artık işte! Başlarken bin bir şirinlik yaptın, en güzel cümleleri seçtin. Eee bitirirken neden yalan dolan?

Beraber olmak mübah, ayrılmak mı günah. İfade et kendini ifade. Yalana başvurmadan dürüstçe ifade. Beraber olamamak, devam edememek için gerçek nedenlerini sırala.

Hiç mi görmedik duymadık sanki “çok sıkıntım var” deyip bir ilişkiyi noktalandırıp, kısa süre sonrada evlilik davetiyesi gelenleri?

Kimsenin karşısındakinin psikolojisini bozmaya hakkı yok ki… Antipatik nedenler kurgulamayı bırak, gerçeği söylemeye bak!

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..