Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '09

 
Kategori
Eğitim
 

AÖ Fakültesi finallerine nasıl çalışmalıyız?

AÖ Fakültesi finallerine nasıl çalışmalıyız?
 

Değerli Arkadaşlar,

AÖF finallere, tam tamına 3 hafta var.

Birçoğunuz, belki de hafta sonu ders çalışmaya başlayacaksınız öyle değil mi?

Henüz ders çalışmaya başlamayan arkadaşlar, kara kara düşünmeye gerek yok.
Ben size, bir öğretmen olarak yol göstermeye çalışacağım.

Her zaman söylediğim gibi öncelikle olumlu düşüneceğiz. Ben başarırım diyeceğiz.

Etkin öğrenmenin temeli, kararlılık ve azimdir.

Daha sonra herkes kendine göre bir çalışma planı hazırlayacak.

İZLEYECEĞİNİZ YOL;

Bir derste toplam 14 veya 15 ünite var. Bildiğiniz gibi ilk sınavlarda sadece yarısından sorumluydunuz. Şimdi tüm kitaptan sorumlusunuz.

Öncelikle bu sınava hazırlanırken, kitabın ikinci yarısından başlayacaksınız.
Neden? çünkü ilk yarısını vizelerde çalışmıştınız.

Konular iki haftaya sığacak şekilde bölünecek, son hafta tekrar haftasıdır.

Derse başlarken;

Her gün bir önceki günün konusu tekrar edilecek.

Herkes, bir üniteyi çalıştıktan sonra konu sonundaki testi çözecek.

Yapamadığınız sorular varsa, üniteyi tekrar çalışın.

Bu şekilde çalışılan ders kitabının sonuna gelindiğinde, final denemeleri çözülecek.

Üçüncü hafta, kitabın başına dönerek, tekrar edeceksiniz.

Şimdi nasıl olur? Bu kadar zamanda diyorsunuz değil mi?

Olur arkadaşlar, ben başarırım diyenler, başaracak.

Eğer ders sayınız çok fazla ise; ya da çok zayıf olan dersiniz varsa; onu Eylül ayına bırakarak

Finalin yükünü biraz daha hafifletebilirsiniz.

Evet arkadaşlar, hepinizin birer yardımcı ders kitabı var değil mi?

Şimdi yazıyı okuduktan sonra, kitapları gözünüzün önünde bir yere çıkarıyorsunuz.

Bugün istirahat edin, yarın herkes başlıyor çalışmaya, durmak yok, dinlenmek yok...

Hatta bu konuda ilk sınav zamanı, bir blog yazmıştım.

Onu da okumadan kalkmayın bilgisayardan, size çok büyük motivasyon olacaktır,

İşte linki;
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=167067

Sınava girecek olan herkese başarılar diliyorum.

Başarılı olanların mesajlarını bekliyorum. Geçen sınavda kimse bir şey yazmadı, artık bende yol göstermeyeceğim:))

Unutmayın, inanmak başarmaktır.

Kocaman sevgilerimle....

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..