Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '07

 
Kategori
Anılar
 

Apandisit

Apandisit
 

Bir müddet midemde, karnımda ağrılar, kusmalar olunca özel bir doktora gitmiş , aylarca midede ülser başlangıcıdır bu dendiğinden ilaçlar içmiş faydasınıgörmemiş , bir gece aniden sancılarım artınca koşturulduğum en yakın sağlık ocağındaki beyaz önlüklü (doktor diyemeyeceğim doktorlara hakaret olur) ellemiş bellemiş (fevkalede bilimsel), bunun spazmı gelmiş, götürün sıcak su torbası dayayın demiş, eve gidip annemin içine kaynar su koyduğu pet şişeler karnımda kasıklarımda dolandıkça morarmıştım. Bu kez o sağlık ocağının babasına SSK hastanesine koşturulmuştum, yeşil yeşil kusmaya başlayınca içimdeki hiç anlayamadığım acayip yaratığın çıkacağını sanarken gecenin bir vakti kanlı, irinli pis yatağa bir beyaz önlüklü daha yanaşmış ; - şşşştt aloooo abartma bak ağrılarını vallahaa boş boşuna keseriz seni haaaa diye beni teselli edip, sağlığımla ilgilenmişti sağolasıca(!)

Sabaha kadar acilde yemyeşil bahar rengimle o yatağa yatmaya içim el vermediğinden iki büklüm oturmuş gelen uzman doktorun (bak buna doktor derim işte) Trakyalı şivesiyle (büyük ihtimalle yeni göçmendi); - abe bu kızanı ultrasona koyun emen bie, bunun apandisitinde vardır ne varsa, diye akıl etmesiyle 6-7 saat sonra benimle ilgilenmişler ve artık dayanamayıp zehir sızdıran apandisitimi almışlardı.

Akabinde yediğim 13-14 şişe serum bana 13-14 kilo olarak dönecekti ama olsun ölmemiştim ya 21 imde:))

İyileşme dönemi ve kilolanma aşamamın sona ermesiyle ( ki ben o zaman öyle sanmıştım ama son bulmadı tabe:) ) 60 lı kilolardan 80 li kilolara çıkmıştım. Çalıştığım yere yeni bir eleman almam gerekiyordu ve ben ilanla gelen çıtırların hepsine bir bahane buluyordum ta ki 110 kilolarda biri gelinceye kadar, iç güdüsel midir ne dir işe onu aldırmıştım :))

Bu tosunuma kendimi daha yakın hissetmiş ve amaaaaan artık olan oldu, daha ne kadar kilo alacağım ki umursuzluğu ve kendimi her zaman onun yanında incecik görme hatasıyla o işten çıkarken 90 kiloya yakındım.

Akabinde plansız bir hamilelik ve alınan 19 kilo daha :)) (oooh, suyundan da koy, ekmek banayım oldu)

Maddi, manevi sıkıntılar, duygusal açlıkların çikolatalarla doyurulmaya çalışılmasının hiç bir suçu yok ben biliyorum bu şişme dönemlerimin biricik ve yegane suçlusu benim apandisittir :)) , ne işe yaradığını bir türlü anlamadığım bu organcık kudurmasaydı ben hala 60 lı kilolarımda olabilirdim :))

Tavsiye : Aldırın peşin, peşin kurtulun :))

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..