Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Apartman sakinlerinin dikkatine:)

Apartman sakinlerinin dikkatine:)
 

Posta kutusuna alarm taktıracağım valla, kendinize ait olmayan zarfları açmayın lütfen!
Ayın kırkı şu olmuş hala aidatlarını yatırmayanlar var, ayıptır yahu!!
Yöneticimiz uyuyor mu?
Yan bina misler gibi, girişte ayakkabılarımı çıkarasım geliyor!
E oraya taşının o zaman efendim, aaa!

Sayın apartman sakinleri sakin olalım lütfeen!
Giriş kapısına kamera yerleştirelim!
Yok yok görüntülü telefon olsun, tanımadığımıza kapıyı açmayız!
Asansörde sigara içmeleri yok mu? Boş bira şişesi bile bırakıyorlar!
Eve kadar sabredemiyorlar zıkkım içesiceler!
Peki asansörde öpüşenlere ne demeli? İki kat arasında kalasıcalar!
Adam hem evli, hem de kızı yaşındaki.. Bi yakalasam var ya!
Güvenlik görevlisi mi alsak?
Mercedesi olan mı yoksa?
Töbe, töbeeee...
Kendi asılıyomuş valla!
Sen nereden biliyosun?
………!
Ben kuzey cephedeyim, bizim taraf gece kapanmasın sürekli yansın!
Pencereleri PVC yaptır kardeşim, kişiye özel kalorifer yanar mı?
Tuzunuz kuru galiba beyefendi!
Mercedesinizde maşallah!
Biz Uno’ya biniyoruz fark etmediniz mi?
Ne alakası var canım, burada apartman sorunlarını görüşüyoruz!
O zaman elalemin PVC’sine karışmayın tamam mı?
Çay bitti mi?
En lüks pastaneden almışsınız yönetici hanım, zengin miyiz?
Şeyyy, öhömmm!
Hep susamlılardan yemeyelim!
Benim şekerim var şekerim, aaa!
Bu sabah dört yüz yirmiye çıktı!
Öyle miiiii?
Kahvaltı için toplantı saatini mi beklediniz efendim?
Şeyyy, yeni kalktım ben!
Yeni yönetici seçimine geçelim, herkesin işi gücü var!
Efendim ben Arif Bey'i öneriyorum, geçen dönem çok iyi çalıştı valla!
Eveeet!
Hem muhasebesi kuvvetli hem de emekli!
Boş vakti çok yani!.
Ben sıramı savdım efendim!
Anam ağladı valla, kolay değil onlarca insanla uğraşmak!
Dondurucu soğuklarda eskisi gibi pek kalmadı efendim, bu yıl işiniz kolaay!
Bizler de yardımcı oluruz, hem apartman görevlisi yapılacakları biliyor.
Seneye olsam?
Söz valla billa!
Yurt dışı ihtimalim var da!
Amaaan Arif Bey ilticamı edeceksiniz sankiii?
Bir ara gider gelirsiniz!
Öyle miii?
Hayırlı olsun...
Hayırlı olsun..
Hayırlı olsun…..
Buyrun kalemi.
Şuraya mı atayım?
Başka nerelere atacağım?
Mühür bende mi kalacak?
Devir teslim için akşam evde misiniz, hesapları toparlayacağım ancak yetiştiririm.
Belli olmaz, hem banka kapanır, şimdi halletsek?
Para banka da değil ki, cebimde!
On lira sıfır sekiz kuruş zaten!
Neeee?
Şeyy yönetici beyyy?
Bana mı dediniz hamfendi?
Tabikine, siz seçildiniz ya,aaa!
Seçildim mi?
Dalga geçmeyin lütfen!
İki dönemdir zilimiz çalışmıyor!
Kızım aşağıdan cebi çaldırıyor kapıyı öyle açıyorum, halledersiniz dimiiii?
Kızınız, şu ilaç firması amblemli arabası olan dimi?
Niçin sordunuz?
Hiiiç!!
Bildiğiniz bir şey mi var?
Yooo, hani olur ya işimiz düşerse dedimdi!!
Beyefendi, hasta mısınız siz?
Hani olursam diye şeyettim!!

Yönetici beeeey?
Hııııı!!
Dış cephe kaplaması kış'a yetişir miii?
Aaa ne demek, ne demek?
Boya rengini ben seçeceğim amma!!
Hı hı, tabi tabi!!
Siz dalga geçiyorsunuz benimle!
Unutmayın, tam tamına altı oy bendenize ait.
Seçilmenizde etkim büyük!
O halde gensoru verin düşürün beni efendim.
Görürsünüz siz!!
Yöneticiler de aidat ödesin diye imza toplayacağım!
Olabilir tabi efendim, ben istifa ederim sizi seçeriz!!

blognot; Konu bir apartmanın genel kurul toplantısından uyarlanmıştır, ancak bazı bölümleri tarafımdan sulandırılmıştır!:-)

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..