Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Apartmanda şenlik var!

Apartmanda şenlik var!
 

Olağan genel kurul toplantısı için sitemiz sığınağına teşrifleriniz davetine icap etmemle başladı her şey.

Enfes pastalar ve apt görevlisinin çay ikramları eşliğinde sohbetler koyulaşmıştı.

Evet evet o olsun.

Bencede.

Kim yaaa?

Arif bey olsun.

Hayırlı olsun... Hayırlı olsun... Hayırlı olsun...

Akşam koltuğunun altında bir klasörle gelmişti eski yönetici hanım.

Eveeet diye söze başladı.

Kafanızı karıştırmak istemem sizi ilgilendiren bölüm şurası geçmiş hesaplar denetlendi.

Alacağınız paranın karşısına bir imza alıym.

Yanlış yere atıyorsunuz beeefendiii orası genel gider toplamı.

İki milyon bozuğunuz var mı efendim.

On milyon vereceğimde.

Neee sekiz milyon mu var kasada.

Beyefendi bir yıl bununla geçmeyecek ya.

Toplamaya hemen başlayacaksınız

Hem siz hiç aidat ödemeyeceksiniz.
Öylemiiii....

Ertesi sabah kapım çalınmıştı.

Yeni yönetici bey sizmişsiniz efendim.

öhhö ımmm evet evet benim buyurun. Aidatmı ödeyecektiniz.

Yani beyefendiciğim yoldan geçendende mi aidat alıyorsunuz pes yani..

Yangın söndürücüler için geçen hafta gelmiştimde önceki abla sonra gel demişti.cezası var

Peki dedim arabamla gidelim hesabımdan çekmem lazım.

Bankadan döndüğümde bu defa apt görevlisi karşılamıştı beni kapıda.

Geçen ayın maaşıda var bu aydan da avans isteyecektim de.

Hesabımdan çekmem lazım. ama avans biraz zor.

Abla biraz bekle dedi.

Köye gitmeyeyim mi abi annemi getirecem.

O zaman git daireleri dolaş vermeyenlerden topla.

Tüketici kredisimi çekeyim kardeşim arsa mı sattıracaksınız bana.

Abi şu faturaları da bırakayımda köyden erken dönemezsem bu defalık sen yatırıver.

Neeeee. çıldırtacakmısınız beni.

Bu gün son değil abi daha iki günü var.

Hemen eski yöneticinin kapısını çaldım bu ne ya dedim ben bu apartmanın babasımıyım?

Bende öyle almıştım efendim dedi bileziklerden kaybımı bir anlatsam.

yuh dedim.

Hemen panoya bildiri astım.üç gün içinde borçları ödemeyenler.....

Aynı günün akşamı ilk şikayetleri almaya başlamıştım.

yani beyefendi sizin için söylemiyorum ama nereye gidiyor bu paralar anlamıyorum yani.

önceki yılın hesaplarını incelediğimde aidat miktarının kesinlikle yetmiyeceğini farketmiştim.

Panoya ek bir bildiri daha astım .
Aidat miktarlarının %50 artırılması konusunda görüşmek için bu akşamki toplantıya teşrifleriniz..

Sonuç olarak iki kutu pasta ve bir paket filiz çay bana kalmıştı!


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..