Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

Aphik Novruzov ve Irada Azizova (Namı diğer ‘Nato‘) – Notu kıt sıfırcı salona rağmen, bence eş

Aphik Novruzov ve Irada Azizova (Namı diğer ‘Nato‘) – Notu kıt sıfırcı salona rağmen, bence eş
 

Açıkçası şu seyirci oylamasında çıkan sonuçları belli bir kurala ya da ilkeye bağlamakta çok zorlanıyorum… Çünkü olur olmaz şeylere %90 larda eveti basabiliyorlarken, en muhteşem işleri ödüllendirmekte son derece eli sıkı davranabiliyorlar…

Bunun en son örneklerinden birini Yetenek Sizsiniz Türkiye’ de Roi Futbol Şov ve Nato Rap Performansı oylamalarında gördük… Malumunuz, önceki yarışmacılardan olan Eren Ahmetçioğlu’ nun ‘ Roi Futbol Şovu ‘ nu güzel bulmuş ama % 97 lik beğeni yüzdesinin iyice abartı bir oran olduğunu belirtmiş ve bu durumu kıyasıya eleştirmiştim…

Benzer türdeki eleştiriyi, Aphik Novruzov ve Irada Azizova ’ nın üyeleri olduğu ‘ Nato ‘ rap grubunun performansı için de yapabileceğimi fark ettim ve tutamadım eteklerimdeki iğneleri… Ey ağzına kadar tıka basa genç dolu olan salon ve akabinde gözünün çapağını yediğimin Türk halkı !!!

Elinizi vicdanınıza koyun ve söyleyin lütfen… Dünyada başka şekillerde başarıyla ortaya konmuş benzer örnekleri olsa da, – yani alıntılanmış ya da örnek alınmış muadilleri olabileceğini kabul ederek yorum yapıyorum – ,’ Nato ‘ rap grubunun bu müzik  senkronlu videolu ve değişik ötesi harika bir kurguda kotarılmış rap performansı için % 82 lik bir sonuç, sizce de çok çok az değil mi?.. 

Folklorik öğelerle zenginleştirilip, % 1000 aksiyon ve dur durak bilmeyen bir tempo ile, eşi benzeri kolay kolay görülmeyecek bir rap gösterisi, başka nasıl mükemmel bir şekilde ortaya konabilir, gelin açıklayın bana, o zaman kabul edeyim sizin % 82 inizi…

Kişisel beğenindir, bu kadar abartma ve kes sesini otur köşene diyecekseniz, hiç kusuruma bakmayın bu ne ilk ne de son adaletsizlik, o yüzden hiç susmayacağım ve oylama adaletsizliklerinin altını oymaya devame deceğim…

Umarım yarışmanın ilerleyen bölümlerinde de benzer türden hak yeme durumlarıyla karşılaşmayız… İşte, bana göre en az % 15 daha az oy alan o harika performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/aphik-novruzov-ve-irada-azizova-nami-diger-nato-notu-kit-sifirci-salona-ragmen-bence-essiz-bir-rap-gosterisi-yetenek-sizsiniz-turkiye-2-tur-09022013-vide/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..