Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Aptal saatim

Aptal saatim
 

http://www.yabangulucicek.com/images/urunler/cam62.jpg


Dün bir çam devirdim

Boyumdan büyük

Derdim çam olsa ne

Yanarım dertten büyük


Aptal saatim imiş

Abdal sandığım beni

Abdalın aptallığı halt etmişliğinden belli


Candan yanarım

Cana kor verdiğime

Kaş yapayım...deyip göze geldiğime


Aptallık da iyidir öğrenip belleyene

Yaptığından ders alıp terbiye edinene


Ne güzeller gördüm özünü sözü sanan

Bir de güzel gördüm sözüne özle varan

Efendinin bellidir hali, hali ile vakti

Aptala el uzatan Abdal biridir sanki

Tarık Toraman

08.Mart.2008

 
Toplam blog
: 38
: 629
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

Merhaba, MilliyetBlog 'un ilkeli yönetiminin yanı sıra; sağlamış olduğu sürekli gelişim içindeki ..