Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '11

 
Kategori
Siyaset
 

Ara Ali ara

Önce:
Kitapçıklar internet üzerinden açıklanacaktır…
Güvenlikte taviz yok…
Sınav güvenliği sosyal barış için en önemli unsurdur…
Sorular kapalı dönemde hazırlanıyor…
Matbaada bir kitaptan iki tane üretilmesi mümkün değil…
Bu güne kadar ki en başarılı sınav…
Şifreli soru iddiaları tamamen gerçek dışı…
Soru kitapçıkları internetten yayımlanacak…
Soru kitapçığı adaya özeldir…
Vatandaşlarımızın gönlü rahat olsun…

Sonra:
Tatmin…
Tatmin…
Tatmin…

Daha sonra:
Şifre var kopya yok…

Tatminden sonra:
Beni savcılar tatmin edecek…

Mektup:
Sevgili aday, sen bu satırları okurken benim çok uzaklarda olacağımı sanıyorsan avucunu yalarsın. Öptm, byee…

Telefon:
Sevgili aday, n’aptın sınavı? Kaç almışsın?
120…
Yuh, hiç mi çalışmadın be kızım?
Ben çalıştım da, sen çalışmamışsın o yüzden 120…
Haa benim yüzümdense kolay, düzeltiriz onu, bundan sonra senin puanın 420…
Hay Allah razı olsun…
Başbakan razı olsa yeter… 

*** 

Bir toplumu bunalıma sokmanın en etkili yolu böylece bulunmuş oldu…
Ya da sınavla bunalıma sokulabilen insanlar yaratılmış oldu…
Artık: “Nereye girmek istiyorsun” sorusunun cevabı,
Nasipse bunalıma gireceğim olmuştur…
Bu bunalıma sebep olan sihirli cümle ise şu: “Şifre var, kopya yok”
Buradan sonra film koptu, ben de takip edemedim…
Bence bundan sonra Ali Demir’in istifa etmesi yetmez…
İlkokulda okuma kartları bile değişmeli…
Geçmişte böyle bir rezaletin varlığını nesillere unutturmamak için, okuma kartları: “at ali at, ali koltuğu tut, ara ali ara” olmalı… 

*** 

Neyse en büyük tesellimiz seçimleri ÖSYM yapmıyor…
Yoksa Allah muhafaza, oy verdiği parti meclise giremeyen seçmenler, ne aramakla biterdi, ne de mektup yazmakla…
Mesela CHP veya MHP için sandıklardan şöyle bir sonuç çıkabilirdi…
Parti var, ama oy yok…
Bağımsız adayların oyları itirazla yükseltilebilirdi mesela…
Allah korudu bizi…
Çok şükür seçimler siyasi partiler ve yüksek seçim kurulu arasında yapılıyor… 

 
Toplam blog
: 19
: 471
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Bir çok yerel ve bölgesel gazetede köşe yazarı olarak çalıştım ve hepsinden direk ya da dolaylı olar..