Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
Otomotiv
 

Araba satıcıları tok mu?

Araba satıcıları tok mu?
 

Ülkede kriz var diyorlar ya, şu dakikadan sonra kesinlikle inanmıyorum...

Kriz olsa otomobil bayileri nisan sonuna gün verirler miydi hiç?

En azından gezdiğimiz bayilerde araba olurdu!

Adamlar katalogdan Dubai modeli ile araç satmaya çalışıyorlar, alacağınız arabayı görme şansınız yok...

Takas edeceğiniz eski arabanızda pazarlık şansınız hiç yok...

Dedikleri dedik çaldıkları düdük, ne derlerse o!

“ Aracınıza on bin lira veririz!”

“ Ben on iki bin lira istiyorum”

“ Dışarıya satın o zaman!”

Araba satıcıları mı tok?

Yoğun ilgiden bunalmışlar mı?

Satış elemanları aldıkları maaştan memnun değil de o yüzden mi gelen müşteriye burun kıvırıyorlar, yüzüne bile bakmıyorlar, anlamış değilim!

Açmayın ağabey o zaman pazar günleri dükkânı!

Biz de kapı açık diye dalmayalım içeri, ne sizin çalışanların morali bozulsun, ne bizim keyfimiz kaçsın...

Soru bile sorulmuyor yahu...

 

“ Hanımefendi bu arabanın dizeli kaç lira”

“ Bir saniye!”

 

Hava güzel, bahar gelmiş, dışarıda kuşlar cıvıl cıvıl, utanmadan sorduğum soruya bak!

“Çok özür dilerim, arabanın dizelinin fiyatını sormuştum!”

“ Söyledim ya!”

Aaa bir de andavallı muamelesi görüyorum...

“ Söylemediniz.”

“ Söyledim siz o zaman arabalara bakıyordunuz!”

Hani muhatabım bayan olmasa da erkek olsa, kulağına eğilip birkaç kelam edeceğim, duygu ve düşüncelerimi aktaracağım...

Bayan olunca korkuyor, ses edemiyor insan...

“ Beni taciz ediyor” dese hapı yuttum...

Kurtar kendini kurtarabilirsen...

“ Peki, tekrar söyler misiniz, zahmet olmazsa...”

“ 35.500!!!”

“ Teşekkür ederim... Ne rengi var elinizde?”

Sıktım ama artık...

“ Beyaz...”

“ Metalik gri siparişi versem ne zaman gelir?”

“ Nisan sonunda...”

 

&&&

 

Sipariş vermedim tabi... Üç dört bayi daha dolaştım...

Arabadan çok, bir gülen yüz, ilgi alaka aradım fakat bulamadım.

 

 

Otomobil firmalarında yönetici olarak çalışan arkadaşlardan bir ricam olacak... Bir pazar günü tatil yapmayın, müşteri gibi bir bayiinize gidin araba almayı deneyin, bakalım becerebilecek misiniz?

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..