Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Arabaları Tekmelemeye Devam Ediyor musun?

Arabaları Tekmelemeye Devam Ediyor musun?
 

Salih Arıkan


Bu gün standa ismini vermeyeceğim bir arkadaş geldi. Hala arabaları tekmelemeye devam ediyor musun dedi. Ben de değişen mücadele öykümden bahsettim kaldırımda yürümek istiyorum. Ama masalar sandalyelerden yürüyemiyorum kaldırıma araba park ediliyor emniyete ve belediyeye şikâyet ediyorum ikisi de kulağının üzerine yatıyor.

Belediyeler esnaftan işgaliye alıyor. Bir masa yer alan beş masa koyuyor. Masaların üzerine şemsiye de koyuyorlar. Biz ayaklarımızla masa sandalyeye çarpıyoruz kafamızı da gözümüzü de şemsiyelere çarpıyoruz.

İşin güzel tarafı benim kaldırım işgallerine verdiğim tepkileri ve dava sürecimden birçok kişi haberdar. Demek ki bir şeyler değişecek. Yolda yürüyoruz. Kaldırımda yürüyemiyoruz ya. Yolda yürüdüğüm için kendimi ihbar ediyorum. Lütfen yetkili ve etkililer bana kaldırımdan yürümediğim ve yoldan yürüdüğüm için ceza kesinler. Yayaların yoldan yürümesi trafiği tehlikeye düşürür.

Bir de araçlar gelip bize çarpıyor bastonumuz kırılıyor ve canımız yanınca tabiî ki arabaya saldırırız doğru mu hayır. Verin mahkemeye bizi hayatı yaşanmaz hale getiriyorsunuz utanmadan şaka yollu dalganızı geçiyorsunuz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..